مسؤول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه از فعالیت بیش از یکصد طلبه و روحانی جهادی در بیمارستان‌های قم در موج سوم شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 26 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حسنعلی خوئینی اظهار کرد: علاوه بر این عزیزان که با روحیه بسیجی و جهادی مشغول کمک به کادر درمان استان در امر مقابله با کرونا هستند، تاکنون حدود ۲۰۰ تن دیگر از طلاب و روحانیون جهادی برای حضور در بیمارستان‌ها و انجام خدمت، اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: بنابر صلاح و تشخیص مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، با مدیریت مناسب این عزیزان نیز به مرور زمان می‌توانند در بیمارستان‌های استان که درگیر با بحث کرونا هستند مستقر شوند.

مسؤول گروه تبلیغی – جهادی رشد همچنین با اشاره به سازماندهی گروه‌های جهادی داوطلب در این زمینه و البته اعلام آمادگی برخی از طلاب خارج از گروه‌های جهادی به این منظور گفت: هم اکنون بیش از 100 نفر از طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان فرقانی مشغول به خدمت رسانی هستند و در حال برنامه ریزی برای اعزام ۲۰۰ نفر دیگر نیز برای استقرار و فعالیت در بیمارستان‌های شهید بهشتی و کامکار هستیم.

وی با اشاره به این که حدود یک سوم از این افراد را طلاب خواهر بسیجی تشکیل می‌دهند، بیان کرد: طلاب جهادگر و مخلص همچون گذشته آماده فداکاری و ایثار در امر مقابله با موج سوم شیوع کرونا هستند و با مدیریت و نظارت کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران تا پایان مساله کرونا و بازگشت به شرایط عادی، آماده ایثار و جان فشانی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار