شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان از بهره برداری پانزدهمین فروشگاه کوثر شهر اصفهان در شهرک پینارت در منطقه چهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ 26 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان»، اظهار کرد: امروز که روز شکست حصر آبادان به عنوان یکی از حماسه های بزرگ تاریخ دفاع مقدس است را تبریک می گویم، همچنین هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان اصفهانی که از جان و مال شهروندان حفاظت می کنند، تبریک می گویم.
وی ادامه داد: شهرداری اصفهان تلاش کرده در مسیر افزایش تاب آوری شهری اقدامات زیادی را انجام دهد که در این راستا یک ایستگاه آتش نشانی در محله اطشاران افتتاح و امسال هم سه ایستگاه آتش نشانی جدید در سطح شهر در حال ساخت است.
شهردار اصفهان تصریح کرد: یکی از این ایستگاه ها در خیابان چهارباغ پایین، دومی در خیابان شهید خداداد امینی و سومی هم در خیابان منتظرالمهدی در حال ساخت و تکمیل است.
وی با اشاره به اینکه تداوم این روند که از سه سال پیش آغاز شده طبق برنامه تا دو سال دیگر می تواند شهر اصفهان را از نظر دارا بودن ایستگاه های آتش نشانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دهد، گفت: به دنبال برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» فردا بهره برداری از پانزدهمین فروشگاه کوثر شهر اصفهان در شهرک پینارت در منطقه چهار شهرداری با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان به همت سازمان میادین که طی سه ماه پیش نیز دو افتتاحیه و چند کلنگ زنی داشته است، اجرایی می شود.
نوروزی بیان کرد: این فروشگاه یکی از خواسته های ساکنان محل بود که از فردا در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی در ادامه با اشاره به پیوستن شهر اصفهان به شبکه شهرهای یادگیرنده یونسکو اظهار کرد: شاخص های این شبکه بر توسعه و فرهنگ یادگیری در تمام شئون زندگی شهروندان از کودکی تا پیری، آموزش در محلات، آموزش در محل کار و آموزش در فضاهای نوین را مد نظر قرار داده است.
شهردار اصفهان افزود: در واقع این اقدام در راستای آموزه های دینی ما و تعبیر این شعر فارسی است که «گفت پیغمبر راستگوی ز گهواره تا گور دانش بجوی».
وی با اشاره به سفر خود به افغانستان تصریح کرد: خوشبختانه بزرگترین نمایشگاه ایران در خارج از کشور از یکم تا سوم مهرماه در کابل برگزار شد و بیش از 150 نفر از حرفه های مختلف فنی – مهندسی، خدمات شهری، حمل و نقل و ماشین آلات وابسته در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.
نوروزی با بیان اینکه برخی مسئولان دولتی از وزارت نیرو، راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس در این نمایشگاه حضور داشتند و شهرداری اصفهان هم نقش مهمی در این برنامه داشت، گفت: در ادامه این رویداد، قرار است طرف افغانستانی در اصفهان حضور پیدا کند و در آن زمان تفاهم نامه اولیه ای با هماهنگی وزارت کشور امضا می شود که بر اساس آن می توان اقدامات بخش خصوصی را برای همکاری با افغانستان آغاز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار