حمل محصولات در فولاد مبارکه اصفهان ، قطب تولید فولاد کشور به بازار، چهاردرصد افزایش یافت.
کد خبر: ۹۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴ 27 September 2020
معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه با توجه به اهمیت تولید و درآمد‌های فروش محصولات غیرنفتی گفت: میزان حمل بار شرکت در نیمه امسال، چهار میلیون و ۷۰ هزار تن بوده که چهاردرصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت .
مختار بخشیان، تحقق ۱۰۸ درصدی برنامه تولید در ناحیه نورد گرم با تولید دو میلیون و ۸۴۶ هزار تن کلاف گرم، ۱۰۲ درصدی در ناحیه نورد سرد با تولید ۸۲۶ هزار تن محصول ، ۱۰۱ درصدی در خط ورق گالوانیزه با تولید ۹۸ هزار تن همچنین ۹۴ درصدی در خط ورق قلعاندود و تولید ۵۵ هزار تن محصول را از دستاورد‌های قابل توجه شرکت در نیمه امسال بیان کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اهمیت تولید در چرخه اقتصاد کشور، بویژه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا، در صورت تأمین به موقع مواد اولیه و کنسانتره مورد نیاز، اهداف برنامه ریزی شده فولاد مبارکه تا پایان سال جهش تولید محقق شود.
شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق تخت فولادی در خاورمیانه و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آهن اسفنجی با تولید سالانه بیش از هفت میلیون تن فولاد خام دارای سهم ۵۱ درصدی در تولید کشور و اشتغال حدود ۳۵۱ هزار نفر، مستقیم و غیرمستقیم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار