تیم سایپا با پیروزی مقابل شهرداری گنبد، صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال ایران را پس گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 30 September 2020

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های سایپا، شهداب، هراز، شهرداری ورامین، سپاهان، هورسان و شهرداری قزوین حریفان خود را شکست دادند.

در حساس‌ترین، نزدیک‌ترین و طولانی‌ترین بازی هفته، فولاد سیرجان در خانه خود با نتیجه سه بر ۲ مقابل شهرداری ورامین شکست خورد تا نخستین باخت فصل را تجربه کند. این شکست موجب شد که شاگردان رضا تندروان صدر جدول را از دست بدهند. ست‌های اول، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۱ به سود شهرداری ورامین و ست‌های دوم و سوم با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود فولاد رقم خورد. سیرجانی‌ها در حالی در این مسابقه شکست خوردند که هر چهار بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و فقط یک ست به حریفان واگذار کرده بودند. شهرداری ورامین با وجود این پیروزی مهم، یک پله در جدول سقوط کرد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر مسابقه حساس این هفته با پیروزی سه بر یک سپاهان مقابل شهرداری ارومیه به پایان رسید. شهرداری ارومیه که هفته گذشته در خانه خود مقابل فولاد سیرجان باخته بود، در دومین هفته پیاپی از عهده یکی دیگر از مدعیان مسابقات برنیامد تا ۲ پله دیگر در جدول سقوط کند و در رده هفتم قرار بگیرد. سپاهان هم با یک پله صعود، به رده سوم رسید. ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶ به سود سپاهان و ست دوم با نتیجه ۳۰ بر ۲۸ به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید.

در اراک تیم قعرنشین شهروند، در ادامه شکست‌های خود، با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمانش هراز آمل با نتیجه سه بر صفر باخت. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان بهروز عطایی رقم خورد. هراز با این برد ۲ پله بالا رفت و در رده ششم جدول قرار گرفت.
هراز با پیروزی مقابل شهروند، به رده ششم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد

تیم رده چهاردهمی آذرباتری ارومیه هم در خانه خود سرنوشتی مشابه شهروند داشت و با نتیجه سه بر صفر مقابل شهداب شکست خورد. شاگردان محمد شعبان‌خسمه در سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ به پیروزی رسیدند. شهداب با این پیروزی یک رده صعود کرد و در مکان پنجم جدول ایستاد.

تیم پرستاره سایپا که هفته قبل شکست غافلگیرکننده‌ای مقابل هراز تجربه کرده بود، در این هفته به روند پیروزی‌های سه بر صفر خود بازگشت و شهرداری گنبد را از پیش رو برداشت. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۳۵ بر ۳۳ و ۲۶ بر ۲۴ به سود شاگردان مصطفی کارخانه به پایان رسید تا این تیم پس از یک هفته، دوباره صدر جدول رده‌بندی را از فولاد سیرجان پس بگیرد.

پیکان در ادامه نتایج ضعیف خود، با نتیجه سه بر صفر مقابل میزبان خود شهرداری قزوین شکست خورد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگران مسعود آرمات ثبت شد. شاگردان محمد ترکاشوند در تیم پیکان، با پشت سر گذاشتن چهارمین باخت فصل در رده سیزدهم باقی ماندند.

تیم هورسان رامسر هم در خانه خود سه بر یک تیم راه‌یاب ملل کردستان را از پیش رو برداشت. ست اول این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود راه‌یاب رقم خورد اما هورسان در سه ست بعدی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۰ بر ۲۸ به سود هورسان رقم خورد.

خاتم اردکان در این هفته استراحت داشت. هفته‌های ششم و هفتم لیگ برتر والیبال ایران یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار