به اعتقاد وزیر صنعت معدن و تجارت استان فارس دارای مزیت در حوزه تولید فولاد است و اگر زنجیره تولید فولاد در استان فارس تکمیل گردد می‌توان نسبت به آینده اقتصادی فارس امیدوار بود به گفته وی فولاد در استان فارس به علت نزدیک بودن استان به کشورهای همجوار می‌تواند دارای مشتریان ثابتی باشد.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 03 October 2020
به گزارش تابناک فارس: علیرضا رزم حسینی بیان کرد: فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل و یا تعطیل شده در سراسر کشور از جمله اهدافی است که وزارت صنعت معدن و تجارت به دنبال آن است تا شاهد ایجاد روند تولید در میان واحدهای اقتصادی کشور باشیم.
 
وی اضافه کرد: در کنار فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به دنبال آن هستیم تا با افزایش ظرفیت تولید واحدهای موجود، رونق تولید را در واحدهای صنعتی کشور ایجاد کنیم که این مهم زمانی محقق خواهد شد که باحمایت های مختلفی که از طریق دولت وجود دارد به توان زمینه افزایش ظرفیت واحدهای موجود را فراهم کرد.
 
رزم حسینی با بیان اینکه احیای واحدهای راکد و برطرف شدن مشکلات واحدهای اقتصادی از جمله وظایف این وزارتخانه است عنوان کرد: در حوزه فولاد نیز وزارتخانه در نظر دارد چرخه فولاد را در تمامی استان‌ها تکمیل کند تا شاهد زمینه افزایش ظرفیت تولید و کاهش قیمت تمام شده باشیم تا زمینه افزایش اشتغال زایی در کشور فراهم شود.
 
به اعتقاد وزیر صنعت معدن و تجارت استان فارس دارای مزیت در حوزه تولید فولاد است و اگر زنجیره تولید فولاد در استان فارس تکمیل گردد می‌توان نسبت به آینده اقتصادی فارس امیدوار بود به گفته وزیر صنعت فولاد در استان فارس به علت نزدیک بودن استان به کشورهای همجوار می‌تواند دارای مشتریان ثابتی باشد.
 
این مقام مسئول یادآور شد: اگر اجرای چنین الگویی را ۲۰ سال قبل آغاز کرده بودیم، امروز شاهد وجود ۲۵ میلیون حاشیه‌نشین در کشور نبودیم، پول کالایی باشعور است و زمانی که بفهمد یک منطقه برای سرمایه گذاری امن است، خودش به آنجا سرازیر می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار