اسامی ۳۲ فیلم کوتاه (پویانمایی و زنده) پذیرفته شده در بخش ملی سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 06 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، اسامی ۱۸ فیلم کوتاه پویانمایی و ۱۴ فیلم کوتاه زنده بخش ملی برای نمایش در این دوره از جشنواره انتخاب شده است.
فیلم‌های کوتاه پویانمایی بخش ملی شامل اتاق ۲۱ به کارگردانی پیمان دهقانی، اشک باران کاری از اسماعیل عباسی، بعله! اثر مهین جواهریان، پژواک به کارگردانی برزان رستمی، چهره اثر آتیلا آشوری، خورشید آسمان، خورشید کاشی کاری از زیبا ارژنگ، زاک و زیک به کارگردانی اسماعیل جباری از جمله فیلم‌های کوتاه پویانمایی بخش ملی این دوره ازجشنواره کودک است.
همچنین در بخش فیلم‌های کوتاه زنده بخش ملی، از جمله آب سرد به کارگدانی هادی کیانی فلاورجانی، از خود گذشته از مهدی فریدی، امروز هم نه کاری از مرجان اسماعیلی، آنتی ویروس کاری از مجیدرضا دهقانی تفتی، جبران می‌کنم اثر جمال احمدی، دو دل اثر سبحان نصیری و علیرضا حسین‌زاده، رنگین کمان به کارگردانی محمد خلیلی و سیاهی اثر خورشید عالمی و نگار نجف‌زاده برای اکران در این جشنواره انتخاب شده است.
سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهر تا ۲ آبان به دبیری «علیرضا تابش» برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار