استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر در خصوص کرونا بین فرمانداران لازم است چراکه شرایط این استان به لحاظ شیوع کرونا خوب نیست.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 06 October 2020

عباس رضایی روز دوشنبه افزود:  همچنین این جلسه با هدف آمادگی برای انتخابات ۱۴۰۰، پیگیری پروژه‌های مختلف عمرانی و هماهنگی در بخش‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر نیروهای بهداشت و درمان و پرستاران و پزشکان با مشکلات متعددی مواجه هستند، ادامه داد: فرمانداران در خط مقدم جبهه‌های اجرایی هستند که باید در این ارتباط  هماهنگی های لازم  صورت می گرفت.

استاندار اصفهان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا نتوانستیم صحبت‌های فرمانداران و مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را از نزدیک بشنویم به همین دلیل امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این جلسه برگزار شد.

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری به لحاظ کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشوار است باید هماهنگی را با فرمانداران شهرستان‌ها که در جبهه مقدم خطوط اجرایی هستند، صورت بگیرد.

وی ادامه داد: مساله گرانی و گران فروشی از جمله مسائل موجود است از این رو وظیفه اصلی فرمانداران و استانداری به عنوان مدیران عالی دولت در شهرها هماهنگی و همدلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار