یادداشت؛ناصر ایمانی
از طرفی دیگر اعلام شد جلسه مهم سران سه‌قوه لغو شد و متاسفانه سخنگوی دولت در توجیه این تصمیم اعلام کرد که این جلسه توسط آقای روحانی لغو شده و علت آن هم این بود که شاید آقای دکتر قالیباف مبتلا به کرونا شده باشند و ممکن است آقای رئیس‌جمهور مبتلا شوند. ‎
کد خبر: ۹۰۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷ 07 October 2020

به گزارش تابناک تبریز،طی چند روز گذشته دو خبر توجه محافل خبری را به خود جلب کرد :

‎خبر اول: امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه در حاشیه بازدید خود از یک مرکز خیریه کودکان در پاریس با کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان مجاور که به خیابان آمده بودند و انتقادات و گلایه هایی در نحوه مواجهه با کرونا داشتند گفتگو کرد .

‎خبر دوم: دکتر قالیباف رئیس‌مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش بیماران کرونایی‌ها در بیمارستان امام خمینی ضمن عیادت از بیماران، با کادر پزشکی و درمانی بیمارستان گفتگو و در جریان مسايل و مشکلات آنان قرار گرفت.

‎از طرفی دیگر اعلام شد جلسه مهم سران سه‌قوه لغو شد و متاسفانه سخنگوی دولت در توجیه این تصمیم اعلام کرد که این جلسه توسط آقای روحانی لغو شده و علت آن هم این بود که شاید آقای دکتر قالیباف مبتلا به کرونا شده باشند و ممکن است آقای رئیس‌جمهور مبتلا شوند.

‎بدیهی است که در صورت تشکیل نشست سران سه قوه که جلسه مهمی برای پیشبرد امور کشور است تمام پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌ای بیش از حد مجازهم قابل انجام بود و هیچ خطری جان عزیز و محترم آقای رئیس جمهور را تهدید نمی‌کرد.

‎آقای رئیس‌جمهور ما در هفت ماه گذشته که کرونا در کشور شایع شده خود را در یک محفظه‌ی شیشه‌ای قرار داده‌اند و به هیچ‌ وجه از داخل اتاق ریاست جمهوری و منزل خودشان خارج نشده و همه دیدارها و ملاقاتها در این مکان انجام شده است .

‎نه در سمیناری شرکت کرده‌اند نه به سفر استانی رفته‌اند و نه حتی در جلسات مجلس شورای اسلامی که باید از وزیر معرفی شده خود دفاع می‌کردند حضور یافته‌اند ، فقط با این توجیه که جان عزیز ایشان در امان بماند.

ما به اهمیت جایگاه ریاست جمهوری واقفیم ، اما ‎مگر جان ایشان از جان صدها نفر از کادر پزشکی بیمارستان‌های کشور عزیزتر است!.

‎‎واقعاً این نوع از حکمرانی و اداره کشور قابل افتخار و پذیرش است؟

مدلی که در آن همه مردم ، دانش آموزان، معلمان ، کادر پزشکی به حضوری عادی در جامعه همراه با رعایت پروتکل‌های ابلاغی (دست شستن، استفاده از ماسک، و رعایت فاصله فیزیکی مطمئن )دعوت می‌شوند اما رئیس‌جمهور برای اینکه مبتلا به بیماری نشود که مردم مستمراً در معرض آن هستند حاضر است پیشبرد امور کشور را معطل بگذارد، که نکند خدای نکرده ایشان آسیب ببینند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار