معاون شهرسازی و معماری شهرداری آمل گفت: رسالت شهرداری ها این باشد که درآمد در اختیار شهرسازی باشد اما متاسفانه در حال حاضر به شهرسازی به عنوان منبع درآمد نگاه می شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 08 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شهرداری آمل ، هومن موتمنی در جلسه آموزشی شهرداران استان مازندران در خصوص ضرورت دوره های آموزشی اظهارکرد: برگزاری این دوره ها باید با هدف بازآموزی و کمترشدن تخلفات با اطلاعات بروز شده انجام شود.
وی با بیان اینکه درآمد شهرداری باید در ختیار شهرسازی باشد، گفت:دوره آموزشی شهرداران استان مازندران با موضوع صدور پروانه های ساختمانی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری آمل تصریح کرد:این دوره آموزشی عصر دوشنبه مورخ ۱۴/۷/۹۹ توسط رئیس گروه شهرسازی استانداری با حضورشهرداران و معاونین شهرسازی و معماری ۲۵ شهرداری استان مازندران با رعایت اصول بهداشتی در شرایط کرونا و محدود برگزار شد.
در این دوره آموزشی با موضوع صدور پروانه های ساختمانی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، نمایندگان شهرداری های،آمل، بابل رینه،بابکان،امام زاده عبداله،گزنک، دابودشت، نور، بلده، چمستان، گتاب، گلوگاه، بندپی، خشرودپی، امیرکلا، مرزی کلا، فریدونکنار، بابلسر، بهنمیر، ایزدشهر، محمودآباد، سرخرود، رویان و زرگرشهر حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار