کد خبر: ۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 07 September 2015
برخلاف تنوع موضوعی که در کتاب‌های کودکان در این نمایشگاه وجود داشت، اما کتاب‌های به نمایش گذاشته شده از سوی ناشران در این نمایشگاه کتاب اصفهان همان کتابهای چندین بار تجدید چاپ شده سال‌های گذشته بود.

به گزارش تابناک اصفهان، از میان تمام بخش‌ها و غرفه‌های نمایشگاه یار مهربان اصفهان، غرفه‌های مربوط به بخش کودک و نوجوان را می‌توان جزو نقاط قوت این نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته دانست.

در غرفه‌های مربوط به این قسمت، کودکان به راحتی می‌توانستند کتاب‌های مورد علاقه خود در موضوعات مختلف را حتی به زبان‌های خارجی پیدا کنند.

از نظر تصویرسازی نیز کتاب‌های کودک و نوجوان عرضه شده در نمایشگاه، می‌توانست به ذائقه کودکانه مخاطبان پاسخ بدهد.

در بخشی از نمایشگاه نیز غرفه‌ای بزرگ برای نقاشی کودکان برگزار شده بود.

برخلاف تنوع موضوعی که در کتاب‌های کودکان در این نمایشگاه وجود داشت، اما کتابهای به نمایش گذاشته شده از سوی ناشران در این نمایشگاه کتاب اصفهان همان کتابهای چندین بار تجدید چاپ شده سال های گذشته بود.

این کتابها که اغلب بخش رمان‌های نمایشگاه را شامل می شد از سوی ناشران مختلف تنها با ظاهری متفاوت در نمایشگاه عرضه شده بود!.

برخی بازدیدکنندگانی هم که برای خرید کتابهای تخصصی دینی به نمایشگاه آمده بودند، نتوانستند دست پر از این مکان بیرون بروند چراکه بر خلاف سال های قبل ناشران مورد نظر آنها در نمایشگاه حضور نداشتند.!


در بخش بازدید هم گرچه تنوع سنین مختلف را شاهد بودیم اما کمیت حضور به نسبت سال های قبل در ظاهر کاهش یافته بود و آنچنان که شایسته عناوین و افتخارات فرهنگی اصفهان است، مردم این شهر به گرمی از این نمایشگاه استقبال نکردند که شاید بتوان دلایل عنوان شده در بالا را دلیل این دلسردی مردم برای بازدید و خرید از نمایشگاه کتاب دانست.

البته زمان برگزاری نمایشگاه هم خود در این امر بی‌تاثیر نبود چراکه در آستانه پایان تعطیلات تابستانی بیشتر مردم در سفر به سر می برند و شاید اگر مسئولان در سال‌های آتی در برنامه ریزی‌های خود به این فاکتور توجه کنند، می‌توان شاهد جذب مخاطبان بیشتری به نمایشگاه کتاب بود.

















منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار