به استاندار محترم و معاونت سیاسی و حراست استانداری اعلام میکنم علی رغم اینکه در جلسات خصوصی یادآور شدم اما از طریق این تریبون اعلام میکنم آقایان عزیز حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد و رسالت شماست از قداست دولت تدبیر و امید در چاروسا دفاع کنید نگذارید آبروی دولت از بین برود نگذارید مردم شریف و صبور چاروسا به انقلاب و نظام بدبین شوند.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 10 October 2020
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی با تسلیت ایام اربعین و دعوت همگان به تقوی الهی عنوان کرد: یکی از مباحث مهم معاد و عالم آخرت بحث شفاعت است و اینکه چه کسانی در روز قیامت شفاعت می کنند که بحث شفاعت یک بحث گسترده است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه با بیان اینکه رسالت اولیاء و مربیان تربیت فرزند صالح است تصریح کرد: برای تزکیه و تربیت فرزندان باید هزینه کنند و یک نوع سرمایه گذاری برای آینده است زمینه تربیت فرزند صالح باید در خانواده فراهم شود و اساس آن لقمه حلال است فرزندی که در خانه احترام ببیند و رعایت حقوق خود را ببیند و توجه به دین و مسائل دین را ببیند در جامعه هم احترام و رعایت حقوق دیگران و توجه به دین مذهب را به نمایش می گذارد.
وی افزود: همانطور که به فکر غذای جسم فرزندان هستید به فکر غذای روح  روان آنان باشید غذای روح و روان آنان نماز و تلاوت قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام است و پدرها و مادرها اگر می خواهید فرزندانتان از آسیب ها و خطرات لغزش ها و بلاهای آخرالزمانی و گناه و معصیت حفظ کنید راهش نماز و اهمیت به نماز جماعت و جمعه هست چرا که نماز یک کارخانه انسان سازی است و انسان را تربیت می کند مهمترین مکان نماز مسجد است و فرزندانتان را با مسجد آشنا کنید.
صلواتی خطاب به مربیان و معلمان و مدیران مدارس گفت: بدانید دانش آموزان و فرزندان امانت هستند در دست شما و باید آنان را به آداب الهی و انسانی و ولایی تربیت کنید به آنها آموزهای دینی و اخلاقی را یاد دهید شما پیغمبران هستید و دانش آموزان را مطیع خدا کنید و از اطاعت طاغوت بر حذر بدارید و به صراط مستقیم ولایت هدایت کنید.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه پدرها و مادرها یکی از تهدیدها و خطرات دانش آموزان اجرای سند ۲۰۳۰ است یادآور شد: مردم مواظب باشید خانواده معظم شهیدان شما هم حراست پاسداری کنید از خون شهدا و نگذارید این سند در مدارس اجرا شود و اهمیت ندادن به موضوع پرورشی و معاونت پرورشی و یا انتخاب افراد غیر متناسب با پرورشی و برداشتن چادر از سر دختر در کلاس درس و محیط مدرسه و اهمیت ندادن به نماز و نماز جماعت و آموزهای دینی و عدم رعایت حریم محرم و نامحرم در محیط های آموزشی و عدم توجه به شعائر دینی و بد حجابی معلمان زن در محیط مدرسه از مصادیق اجرای خاموش و گام به گام ۲۰۳۰ در مدارس است و اگر این اجرا شد در واقع معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت دارند برای فرانسه و انگلیس و غرب و آمریکا نیرو تربیت می کنند در حالیکه رسالت اصلی کادر سازی برای انقلاب و نظام و تربیت سرباز و نیرو برای ولایت و امام عصر( عج) است.
صلواتی خاطرنشان کرد: از دیگر خطرها و آسیب ها فضای مجازی است که درب انواع آسیبها و گناهان و زشتی ها و انحرافات را به روی افکار فرزندان می گشاید و دین و اخلاق و ایمان بچه ها را بر باد می دهد.
خطیب جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از ضعف های مدیران تاکید کرد: یک اتفاق نامیمون و نامبارکی در استان ما اتفاق می افتد این است که وقتی مدیران و نهادها و ادرات به بیان و افشاء پشت پرده ها تهدید می شوند یک مرتبه با نیرویی چند برابر و انرژی مضاعف و فرستادن واسطه ها بصورت شبانه روزی وارد میدان می شوند این مولود حراست های بی خاصیت و نظارت های بی برنامه و ضعیف و ناکارآمد است.
صلواتی با بیان اینکه حراست ها و بازرسی ها چشم بینای نهادها هستند تصریح کرد: اگر این چشم به روی واقعیات بسته شود اگر دچار محافظه کاری شدند اگر دچار جناح بازی شدند اگر اولویتشان منافع دوستان و هم خطی ها شد اگر منافع مردم را قربانی منافع افراد نمودند از دل یک چنین وضعیتی رشوه و پارتی بازی و ناکارآمدی و تضییع بیت المال و حقوق مردم  و بدبینی به انقلاب و نظام و نا امیدی مردم بوجود می آید.
وی با بیان اینکه حقیقتا این روزها بعضی از دولتمردان در کما هستند اظهار داشت: به حکم عقل نیاز به مراقبت های ویژه دارند و انصافا تریبون نماز جمعه های استان و بخصوص شهر قلعه رئیسی در طول یکسال اخیر حامی دولت و مدیران استانی و شهرستانی است و به این باوریم در این شرایط سخت باید کنار دولت ماند و از دولت حمایت کرد چون در واقع تقویت نظام و انقلاب است و یکی از برنامه های دشمن بی ثبات سازی و بی دولت سازی کشورهای محور مقاومت است دشمن می خواهد افکار عمومی را نسبت به دولت بدبین کند و از این طریق نظام اسلامی را ضعیف کند و لذا انتظار است مسئولان دولت هم جهت با دشمن حرکت نکنند.
امام جمعه قلعه رئیسی استاندار را فردی متقی و مکتبی و فعال دانست و گفت: در سطح شهرستان همینکه فرماندار محترم در بین مردم حضور می یابند و برای درد و رنج و مشکلات مردم گوش شنوا و چشم بینا و درک متقابلی دارند قابل تقدیر و تحسین است اما به استاندار محترم و معاونت سیاسی و حراست استانداری اعلام میکنم علی رغم اینکه در جلسات خصوصی یادآور شدم اما از طریق این تریبون اعلام میکنم آقایان عزیز حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد و رسالت شماست از قداست دولت تدبیر و امید در چاروسا دفاع کنید نگذارید آبروی دولت از بین برود نگذارید مردم شریف و صبور چاروسا به انقلاب و نظام بدبین شوند.
وی بیان کرد: مدیر باید همراه و همدرد و کنار مردم باشد و شبانه روز برای حل مشکلات مردم تلاش کند باور کنیم مسئوول با چهره زیبا و آراسته و قیافه قشنگ و کت و شلوار شیک به درد مناطق محروم نمی خورد یک چنین مسئوولی باید در شهرستانها و مرکز استان در یک اتاقی به فعالیت های پژوهشی مشغول باشد، مردم چاروسا مشکلات فراوانی دارند و زیر بار مدیران ناکارآمد له می شوند مسئولان استان مردم چاروسا صبور و دل داده به راه انقلاب و نظام و ولایت و امام و شهدا هستند و تا پای جان پای این آرمان و اهداف ایستاده اند متاسفانه بعضی از نهادها و ادارات چاروسا تبعیدگاه مدیران پروازی و غیر بومی و ناکارآمد شدند.
صلواتی با بیان اینکه شرح حال چاروسا را باید در وضعیت راههای ارتباطی به شهرستان دید تاکید کرد: مردم از سال ۹۳ تاکنون گرفتار ۶ کیلومتر جاده هستند که راهداری می گوید هنوز تحویل نگرفتیم و همان که افتتاح شده نیاز به تعمیرات اساسی دارد ای کاش دادستان شهرستان و استان به این نمونه واگذاری ها ورود می کردند  ببینند مشکل کجاست؟
چرا۶ کیلومتر جاده ۶ سال طول می کشد ؟ چرا باید مردم این همه در رنج باشند؟ وضعیت آب روستاها و قطعی مکرر آب در شهر قلعه رئیسی خود حکایت عجیبی است مسئوولان به بنده گزارش دادند چندین میلیارد تومان هزینه تعمیر و نوسازی شبکه آب رسانی شده اما یک لوله یک دوم که در گوشه ای از شهر قطع می شود ساعت ها قطعی  آب شهر را به دنبال دارد.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه وضعیت برق چاروسا از دیگر مصائب مردم چاروساست ادامه داد: قطعی مکرر و نوسانات برق باعث می شود وسایل برقی مردم بسوزد و اخیرا ترانس ها هم سوخته می شوند و تازه تر دکه همراه اول و ایرانسل هم قطع و قطعات آن  سوخته می شود و اینترنت قطع می شود و سرگردانی و حیرانی دانش آموزان و دانشجویان را به دنبال دارد که سر به تپه ها و کوه ها میگذارند و شب تا صبح بیدارند و از درس و بحث خودشان عقب می مانند، وضعیت ورزشگاه شهر قلعه رئیسی که باید از قول ها و وعده های بی نتیجه و حرف های دل خوش کن  مسئولان کتاب نوشت از دیگر مصائب جوانان منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی است.
وی گفت: گرانی‌هایی  بی منطق و افسار گسیخته از یک طرف بود و نبود امور صنفی از یک طرف انبارشدن اجناس و کالاهای ضروری از طرف دیگر زندگی را به کام مردم مومن چاروسا تلخ کرد همه این دردها و رنج ها حاکی از این است که چاروسا به مدیر و مسئول انقلابی با روحیه جهادی و مردمی و با انگیزه نیازمند است مدیری که بتواند با استفاده از ظرفیت مدیران استان و شهرستان مشکلات چاروسا را حل کند و جناب آقای استاندار محترم ما مردم چاروسا نجیب و نجیب زاده ایم و شما را هم نجیب میدانیم ما را دریاب این فریاد و ندا و استغاثه و نصرت خواهی مردم بود این مردم شریف منتظر لبیک حضرتعالی هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
قداست یک موضوع بیشتر ذهنی است تا عینی. قداست پیامبر و ائمه در زمان حاضر بیشتر از زمان حیاتشان بوده. انها افرادی کاملا عادی بودند که از گناه دوری میکردند و مانند امروز کسی در گرفتاریها به انها متوسل نمیشد. تلقین و توجیه و بزرگنمایی از اصول قداست سازی است. قداست واقعی خداوند را فقط در زمان مرگ میتوان درک کرد. کسانیکه بر مقدس نمایی انقلاب تاکید میکنند، بدنبال حاکمیت استبداد مطلق در سایه دفاع از مقدسات هستند و انقلاب را تنها عامل حفظ انها معرفی میکنند. عده ای خودتعریف، انقلاب را بدون خود فاقد ماهیت و برای اینکه فرد مشخصی مسئولیت مشکلات را بر عهده نگیرد، بطور گروهی حکومت میکنند. حافظ این انقلاب نه خدا بلکه کسانی که در پرتو این نظام اشفته نما به ثروت و قدرت رسیده و در هر نقطه جهان فراوان اند، میباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار