افزایش ۴۹ درصدی سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این واحد پالایشگاهی تصویب شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳ 10 October 2020

مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت گفت: بر اساس این مصوبه، سرمایه شرکت از ۵۱ هزار میلیارد ریال به ۷۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافت که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته طرح و توسعه از طریق صدور سهام جدید به تصوب رسید.
مرتضی ابراهیمی، این شرکت را دومین شرکت در بین شرکت‌های پالایشی کشور از لحاظ خوراک معرفی کرد و افزود: خوراک نفت خام پالایشگاه اصفهان بین ۳۶۰ تا ۳۷۵ هزار بشکه در روز و این واحد پالایشگاهی نخستین شرکت پالایشی کشور از نظر تنوع تولید فرآورده‌های نفتی است.
وی گفت: تولید حلال (۴۰۶) جدید‌ترین فرآورده نفتی شرکت پالایش نفت اصفهان بوده که به دست متخصصان این شرکت تولید شده است.
وی، عمده فرآورده‌های نفتی این شرکت را شامل بنزین، گازوئیل و نفت کوره بیان کرد و افزود: با بهره برداری طرح بنزین سازی در سال ۹۵، تمامی بنزین تولیدی پالایشگاه اصفهان به استاندارد یورو ۵ ارتقاء یافت و این شرکت تنها واحد پالایشی کشور است که تمام بنزین تولید آن مطابق با استاندارد یورو ۵ است.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان، مهمترین عامل افزایش سرمایه این شرکت را تکمیل طرح‌های تعریف شده در پالایشگاه اصفهان اعلام کرد و افزود: طرح‌های در دست اجرای این شرکت به ۳ بخش بهینه سازی و بهبود فرآیند، حفظ ظرفیت وهمچنین RFCC تقسیم بندی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار