شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 12 October 2020

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ زنی این شبکه گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج یکی از دغدغه های جدی مردم این منطقه بوده و ساکنان این مسکن مهر از بروز برخی مشکلات و کمبودها در این حوزه گلایه داشتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری افزود: اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال اصلی با قطر ۳۱۵ تا ۴۰۰ میلی متر و یک باب ایستگاه پمپاژ از جمله مشخصات این طرح است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و و تفاهم دوجانبه با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین اعتبار این طرح، اجرای این طرح عملیاتی شد.

کلانتری تصریح کرد: ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر نجف آباد یاسوج، باید همچون یک الگو برای سرعت بخشی و توسعه فاضلاب برای سراسر استان مد نظر قرار گیرد تا سلامت مردم بیش از پیش حفظ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدت اجرای این طرح ۴ ماه خواهد بود و انتظار می رود تا دهه فجر افتتاح شود.

هم اینک یاسوج حدود ۷۵ درصد، گچساران ۵۲ درصد، سی سخت ۴۵ درصد، چرام ۴۵ درصد، ۴۲ درصد دهدشت، باشت ۹ درصد و لنده یک درصد دارای شبکه جمع آوری فاضلاب هستند.

کلانتری خاطرنشان کرد :۲۶۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر یاسوج اجرا شده و حدود ۷۵ درصد از مناطق شهر یاسوج دارای زیرساخت های جمع آوری شبکه فاضلاب است.

استاندار با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۰ واحد مسکونی در مسکن مهر نجف آباد سکونت دارند گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز طرح مذکور ۳۵ میلیارد ریال اداره کل راه و شهر سازی و ۳۵ میلیارد ریال شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هزینه خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار