رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امرو خیریه استان اصفهان گفت: اسامی نفرات برتر بخش دعاخوانی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 13 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص برگزاری بخش دعاخوانی مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور 50 شرکت کننده شامل 26 خانم و 24 مرد برگزار شد.
وی افزود: دعاخوانی شرکت کنندگان در بخش دعاخوانی این دوره از مسابقات تصویربرداری شده و برای دئاوری به تهران ارسال شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امرو خیریه استان اصفهان اضافه کرد: بر این اساس و پس از داوری صورت گرفته یک نفر در بخش خواهران، یک نفر در بخش برادران و یک گروه مدیحه ساریی از استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.
وی گفت: علیرضا سلامی از شهرستان گلپایگان، زینب حاجیان از شهرستان اصفهان و گروه تواشیح ملکوت از شهرستان خمینی‌شهر از استان اصفهان به مسابقات ملی راه یافتند.
حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در آبان ماه سال جاری برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار