ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق اعتباری هنر در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 16 October 2020

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، به نقل از صندوق اعتباری هنر، در زمینه تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه در یک مرحله (بدون تمدید) تا دوم آبان ۹۹ به نشانی اینترنتی http://www.honarcredit.ir مراجعه کنند.
براساس قرارداد منعقد شده با "بیمه سرمد" خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود و متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.
افراد عضوی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آن‌ها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.
قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهر ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برقرار است و تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو ارائه می‌شود.
ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به ثبت نام در سامانه هنر کارت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار