معاون اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: پنج معلم و بازنشسته فرهنگی در این استان از ابتدای شیوع تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 19 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ امیر مهردادی  در کارگروه مجازی کرونا افزود: از این تعداد سه نفر از همکاران فرهنگی زن و ۲ نفر نیز مرد هستند که بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

وی ادامه داد: ۲ همکار فرهنگی مرد فوت شده از کارکنان بازنشسته این اداره کل هستند.

به گفته معاون آموزش و پرورش ایلام، این فرهنگیان اهل شهرستان‌های ایلام، ایوان و آبدانان هستند.

به گزارش ایرنا، فوت سه نفر از معلمان و فرهنگیان بازنشسته این استان در اثر کرونا مربوط به روزهای گذشته و ۲ نفر نیز مربوط به اوایل شیوع کروناست.

پیش از این فرشته صیدی معلم ۴۵ ساله ایوانی از نیروهای رسمی و دبیر ادبیات مدارس متوسطه شهرستان ایوان و اله‌مراد شفیعی از نیروهای خدماتی بازنشسته این اداره کل بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام برای درگذشته سه معلم و بازنشسته فرهنگی که اخیرا جان خود را از دست دادند پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش ایلام

در پی درگذشت حزن انگیز و تالم بار دو بانوی همکار فرهنگی، زنده‌یاد زینب عبدی دبیر الهیات و معارف اسلامی مدارس شهرستان ایلام، زنده‌یاد آذر صالحی‌پور دبیر ریاضی مدارس شهرستان ایلام و همچنین معلم پیشکسوت و جانباز دفاع مقدس حاج عبدالکریم نیکخواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رضا زینی‌وندمقدم به شرح زیر است:

خبر درگذشت حزن انگیز و تألم‌بار همکاران ارجمند فرهنگی، موجب تألم و تأثر فراوان شد.بی شک روح بلند این معلمان پرتلاش و والامقام نزد خداوند سبحان دارای ارج و قُرب بوده و نام و یاد آنان جاودان و زنده بر لوح دل‌ها ماندگار خواهد ماند.

اینجانب با ابراز تأثر و تألم، مصیبت وارده را به خانواده‌های محترم، همکاران و فرهنگیان استان تسلیت عرض نموده، خداوند روح پاکشان را با سرورشان حضرت فاطمه زهرا(س) محشور نماید و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و اجر جزیل مسالت می‌کنم./م

برچسب ها: کرونا ، معلم ، فرهنگی ، مبتلا ، مرگ ، فوتی ، جان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار