رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا گفت: به مناسبت دهه مبارک وقف 150 بسته معیشتی و 100 بسته اقلام بهداشتی در بین نیازمندان شهرستان شهرضا توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 19 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان، فرهاد عرب در خصوص برنامه‌‌های دهه وقف در شهرستان شهرضا اظهار کرد: باید توجه داشت که در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری برنامه‌های دهه وقف نیز تحت تاثیر قرار گرفته و نمی‌توان بسیاری از برنامه‌های سال‌های گذشته را اجرا کرد.
وی با بیان اینکه در این شرایط استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اولویت قرار گرفته است، افزود: از این رو به منظور معرفی موقوفات و واقفان خیر اندیش شهرستان شهرضا ویژه برنامه‌ای تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا تولید محتوای صوتی برای پخش در امامزادگان قبل از پخش اذان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این اداره در دهه وقف اعلام کرد و گفت: همچنین فضاسازی سطح شهر و بقاع متبرکه برای دهه وقف و تهیه بروشور در راستای اهمیت وقف و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری نیز در دستور کار قرار دارد.
وی برگزاری مسابقات تیراندازی برای کارکنان اداره اوقاف، خادمان و اعضای هیئت امنای امامزادگان شهرستان شهرضا را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه وقف امسال اعلام کرد.
عرب همچنین به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان شهرضا از محل درآمد موقوفات اشاره کرد و گفت: در این زمینه 150 بسته معیشتی و 100 بسته اقلام بهداشتی با ارزش ریالی حدود 300 میلیون ریال تهیه و توزیع خواهد شد.
وی برگزاری 15 مراسم روضه خوانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان شهرضا را از دیگر اقدامات در دستور کار اداره اوقاف شهرضا برای دهه وقف دانست و گفت: برای این مراسم‌ها 15 روحانی از سوی امام جمعه شهرضا معرفی و به این مناطق اعزام می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا با بیان اینکه تجلیل از کارکنان اداره اوقاف در دهه وقف نیز در دستور کار است، افزود: همچنین باید توجه داشت که به مناسبت دهه وقف شش شب روضه خوانی در امامزاده شاهرضا(ع) با همکاری دفتر آستان قدس رضوی و دعوت از مداح کشوری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار