روزانه بیش از هزار و ۲۰۰ مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی می شود.
کد خبر: ۹۱۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ 20 October 2020
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با وجود وضع بسیار قرمز شیوع کرونا در استان اصفهان که حتی از اسفند پارسال و فروردین نیز شدیدتر شده است ، تغییر محسوسی در رفتار مردم دیده نمی شود.

آرش نجیمی با تأکید براینکه تعداد موارد شناسایی شده و بیماران بستری در روز، با عدد ثابتی درحال افزایش است افزود: با ادامه روند فعلی شیوع کرونا در استان اصفهان ارائه خدمات به بیماران کرونا دچار مشکل می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان به بیش از ۳۰۰ نفر رسیده، این درحالی است که در روند فعلی شیوع بیماری تغییری که نشان دهنده بهبود شرایط باشد دیده نمی شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه بار اصلی درمان بیماران مبتلا به کووید۱۹ بر دوش بیمارستان الزهرا(س)اصفهان است گفت: بیش از ۵۰۰ بیمار در این بیمارستان بستری هستند و قرار است این ظرفیت به بیش از ۶۵۰ بیمار برسد تا مجبور به ورود بیمارستان جدید به چرخه خدمات رسانی به بیماران کووید19 نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در کنار بیمارستان الزهرا، بیمارستان های عیسی بن مریم(ع) و شریعتی و تعدادی خیریه نیز در اصفهان مشغول خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کووید۱۹ هستند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران کرونایی در استان اصفهان اضافه کرد:اگر تعداد بیماران به دو هزار نفر برسد مجبوریم بسیاری از تخت های بیمارستانی که برای ارائه خدمت به سایر بیماران است هم وارد مدار درمان بیماران کووید19شود.
 
هم اکنون هزار و ۶۸۷ بیمارکرونایی در بیمارستان‌های استان اصفهان به جزء کاشان و آران و بیدگل بستری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار