رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرمانشاه گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم پروژه پارک جنگلی کرمانشاه یکی از بهترین پروژه های شهر می شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 22 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فرامرز رحمتی زاده در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهرداری در خصوص احداث پارک جنگلی اظهار داشت: امروز نزدیک ظهر با یکی از سرمایه گذاران صحبت کردیم آماده تحویل گیری تمام پروژه همراه با اصلاحات بود و بحث محل های اقامتی را با تعریفی که داشت انجام می دهد. مقصود من راه اندازی هر چه سریع تر پروژه استو دوست داریم توسط یک کرمانشاهی باشد اگر هم کرمانشاهی نباشد برای انجام تحویل می دهیم چرا که راه اندازی پروژه برایمان اولویت اول است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه آماده است، خاطر نشان کرد: مکاتبات لازم را جهت انجام کارهای اصلی بر روی لوله موجود انجام دادیم و مشکلی از این جهت نداریم اما واقعیت امر این است که ما اگر بخواهیم جاده اصلی را درست کنیم نیاز دارد در طرح ترافیک یکسری کارها بر روی آن انجام شود که مکاتبات آن انجام شده است.


رئیس سازمان سیما و منظر فضای شهری در ادامه ابراز داشت: روز اول به ما گفتند صرفا یک پارک جنگلی احداث کنیم که این کار انجام شد. یعنی بر اساس نیازی که خودمان داریم احداث درخت انجام شد و می دانستیم این کار انجام می شود، زون بندی هایش را نیز انجام دادیم. من احساس دارم مجموعه استانداری و شرکت توزیع و دوستان دیگر در شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای این را فقط به عنوان پروژه شهرداری نبینند بلکه این پروژه مربوط به شهر کرمانشاه است.


رحمتی زاده تاکید کرد: اگر همه دست به دست هم بدهند و یک عزم استانی در این قضیه باشد قول می دهم این پروژه یکی از بهترین پروژه های شهر می شود. گفتند درختکاری کنیم و این کار در حد شهرداری انجام شد و در این شرایط یک ساعت کارمان را رها نکردیم حتی مشکل سند داشتیم و در باب این موضوع پیگیری کردند ما باز هم کوتاه نیامدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار