به گفته رئیس هیئت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان تمام روستاها حتی روستاهای محروم و کم برخوردار برای ما اهمیت دارند و از تکمیل و تجهیز خانه ورزش‌های روستایی سه شهرستان دیگر اصفهان تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲ 22 October 2020

مراسم ارسال تجهیزات 33 خانه ورزش روستایی به روستاهای شهرستان اصفهان در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد.

مهدی اسدی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: پیام ما به روستاییان این است که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ورزش بپردازند، چرا که ورزش شرط اول سلامتی است.

وی با بیان اینکه برای ما تمام نقاط استان اهمیت دارد و به کم برخوردارترین روستاها هم اهمیت می‌دهیم تصریح کرد: نسبت به تجهیز خانه‌های ورزش روستایی آنها اقدام خواهیم کرد تا جامعه‌ای سالم و پرنشاط در روستاها داشته باشیم.

 رئیس هیئت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی خاطر نشان کرد: امروز تمام روستاهای شهرستان گلپایگان به خانه‌های ورزش روستایی مجهز شدند و تا پایان سال هم ۳ شهرستان دیگر از لحاظ تجهیز خانه های ورزش روستایی تکمیل خواهند شد.

به گفته اسدی استان اصفهان رتبه نخست در افتتاح و تجهیز خانه‌ ورزش روستایی در کشور را دارد.

وی اضافه کرد: تا این لحظه ۵۳۷ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح شده و امیدواریم در دهه فجر انقلاب اسلامی بتوانیم این تعداد را به بیش از ۶۰۰ خانه ورزش روستایی برسانیم که در این مسیر  اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و باشگاه ذوب آهن همواره یاری رسان ما بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار