طرح ملی بهینه‌سازی مصرف گاز در موتورخانه‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری شهرستان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 23 October 2020
مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: تمامی مشترکان در بخش خانگی و تجاری شرکت گازاستان اصفهان که دارای موتورخانه حرارت مرکزی هستند، به سامانه www.nigc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

سید مصطفی علوی افزود: مشترکان با ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به صورت رایگان در خصوص تنظیم مشعل، نصب رسوب‌گیر و عایق کاری موتورخانه‌های منازل مسکونی و تجاری خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون قابل اجراست و مشترکانی که شامل این طرح می‌شوند، می‌توانند ثبت نام کنندگفت: این طرح علاوه بر کاهش مصرف گاز طبیعی و صرفه‌جویی اقتصادی به کاهش میزان آلاینده‌های زیست محیطی کمک می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه سقف پرداخت هزینه این طرح برای مشترکان واجد شرایط (دارای موتور خانه) متناسب با میزان مصرف مشترکان است گفت: به ازای هر متر مکعب ۸ هزار ریال قابل پرداخت است، ولی بطور کلی میزان آن از طریق نرم افزار بصورت خودکار با ثبت شماره اشتراک مشخص می‌شود.

علوی افزود: طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه با هدف کاهش مصرف سوخت گاز طبیعی به شرکت‌های تابعه ابلاغ شده که با اجرای این طرح، حداقل در مصرف گاز طبیعی ۱۰ درصد صرفه‌جویی حاصل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار