جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 97 دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج بیت کوئین به ارزش 10 میلیارد ریال در بازرسی از یک کارخانه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶ 23 October 2020

یه گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش زواره شهرستان اردستان با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند در یک کارخانه تعداد زیادی دستگاه ماینر نصب و در حال استخراج بیت کوین هستند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به کارخانه مورد نظر که در حاشیه شهر بود اعزام و در بازرسی از آنجا 97 دستگاه ماینر قاچاق را حین استخراج ارز دیجیتال کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری 2 نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام شده است.

هاشمی‌فر از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار