مدیر بازاریابی و فروش سایپا :
مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی سایپا گفت : تضعیف صنعت خودرو به عنوان صنعت پیش رو و محرکه اقتصاد کشور بی انصافی است.
کد خبر: ۹۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 08 September 2015

 به گزارش ایرنا، حمیدرضا تقوی نژاد، در مراسم گشایش ششمین نمایشگاه صنعت خودرو در اردبیل افزود : در ارتباط با تضعیف صنعت خودرو در کشور باتاسف مقداری کم لطفی شده و شاید عمدی نیز در این ارتباط در کار بوده باشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون نفر به شکل مستقیم در صنعت خودروسازی کشور شاغل هستند و با احتساب مشاغل مرتبط مانند مکانیکی و تعمیرگاهها از پنج میلیون نفر نیز فراتر می رود تصریح کرد : تضعیف این صنعت که به نوعی ضربه به تولید ملی ایران می باشد این تعداد را نیز دچار مشکل خواهد کرد.
وی همچنین نابودی تدریجی صنعت خودروسازی ایران و آغاز هجمه ورود خودروهای ساخت خارج به کشور را از دیگر پیامدهای منفی تضعیف صنعت خودروسازی داخلی دانست.
وی با اذعان به وجود بعضی کاستی ها در کیفیت خودروهای ساخته شده در ایران و نیز ارایه خدمات پس از فروش گفت : جا دارد که در این ارتباط از مشتریان عذرخواهی کنیم اما در عین حال تمام تلاشمان را برای رفع این مشکلات به کار گرفته ایم.
تقوی نژاد ، سهم صنعت در مجموع اقتصاد کشورمان را 30 درصد دانست و یادآوری کرد : خودروسازی 27 درصد از این 30 درصد را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه براساس بررسی های انجام شده در زمان حاضر 15 میلیون دستگاه خودرو سواری در کشور تردد می کنند از برنامه ریزی برای رساندن تولید به سه میلیون دستگاه در سال برای چشم انداز 1404 خبر داد.
او گفت : در سال 1391 که اوج تولید خودرو در ایران محسوب می شود دو شرکت بزرگ ایران خودرو و سایپا در مجموع یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودرو ساخته و به بازار عرضه کرده اند.
وی افزود : گروه خودروسازی سایپا از سال 1346 فعالیت تولیدی خود را در ایران آغاز کرده و در زمان حاضر یکصد زیرمجموعه دارد و 45 هزار نفر به شکل مستقیم در بخش های مختلف آن شاغل می باشند.
وی توجه به تنوع تولید در ساخت انواع اتومبیل ها در این شرکت متناسب با سلیقه های مشتریان را از اقدام های انجام گرفته در دو سال اخیر در گروه خودروسازی سایپا ذکرکرد.
ششمین نمایشگاه خودرو ، ماشین آلات سنگین راهسازی ، قطعات یدکی و صنعت حمل و نقل از امروز تا 20 شهریور ماه جاری در مکان دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل همه روزه از ساعت 16 تا 22 دایر خواهد بود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار