رییس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه گفت:مدیریت بیماری کرونا در شهرستانها روندی مطلوب دارد و دغدغه استان بیشتر به شهر کرمانشاه و وضعیت آرمستان ها و پارک ها باز است.
کد خبر: ۹۱۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 24 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  امروز نصرت الله مرادی جانشین رئیس کمیته و رئیس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونای استان در جلسه ای که در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد ،اظهار کرد: با امکانات و ظرفیتی که در شهرداری وجود دارد انتظار می رود که وضعیت آرامستان شهر و پارک ها مدیریت شده و با ابزارهای موجود خود مانع از تجمعات شود.

نصرت الله مرادی همچنین گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی اقداماتی در شهر کرمانشاه شده اما اولویت ما ارامستانها بوده است. هنر ما اقناع مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی است و با ظرفیت های شهرداری این کار شدنی است.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه ادامه داد:می طلبد که توان و ظرفیت ها را برای مدیریت بیماری کرونا در شهر کرمانشاه متمرکز کنیم چرا که کانون های پر خطری دارد و میزان شیوع آن بالاست.آرامستان کرمانشاه یکی از مراکز انتشار بیماری کرونا است. انتظار مدیریت و نظارت جدی تر بر آرامستان است.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته برای بهره گیری از توان نیروهای مسلح در اختصاص تخت به بیماران کرونایی گفت: بر اساس این توافق حداقل 120 تخت از سوی نیروی های مسلح به ظرفیت درمانی استان افزوده می شود که انتظار می رود در تحقق آن همراهی بیشتری انجام بگیرد.

رییس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت جدی تر بر اصناف برای رعایت پروتکل ها افزود:همچنین لازم است که در حمایت از اصناف اقدامات جدی تری صورت بگیرد چرا که اگر پشتیبانی لازم از اصناف نشود نمیتوان امید زیادی به اجرای پروتکلها داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار