رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: تاکنون ۳۲ نفر از کارمندان ۱۱ دستگاه اجرایی این استان بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 26 October 2020

به گزارش تابناک تهران و به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی روز دوشنبه با اعلام این آمار در قالب رشته توئیتی، نوشت: تاکنون ۲ نفر از تعاون کار و رفاه اجتماعی، ۲ نفر از صنعت، معدن و تجارت، یک نفر از ورزش و جوانان، ۲ نفر از ⁧فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هفت نفر از امور مالیاتی، یک نفر از دامپزشکی، ۱۱ نفر از تامین اجتماعی⁩، یک نفر از برق منطقه‌ای⁩، ۲ نفر از ⁧آب منطقه‌ای، ۲ نفر از کمیته امداد امام خمینی⁩ (ره) و یک نفر از حج و زیارت جان خود را بر اثر ابتلا به کوید - ۱۹ از دست داده‌اند. 

وی همچنین بر اجرای مصوبه‌های چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تکلیف دستگاه‌های اجرایی در خصوص برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود با حضور ۵۰ درصد کارکنان تاکید کرد.

وی در ادامه این توئیت نوشت: این کاهش حضور کارمندان باید به نحوی باشد که در  ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوعان، به ویژه در زمینه «خدمات ضروری» به شهروندان وقفه‌ای ایجاد نگردد.

شفیعی در این رشته توئیت ضمن ابراز امیدواری برای اجرای مصوبه‌های ستاد کرونا، ⁩ نوشت: در بخشنامه شماره ۳۷۰۵۷۱ مورخ سوم آبان سال ۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور⁩ به همه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی مستقر در استان تهران وظایفی ابلاغ شده است که امیدواریم آن ها با دقت به اجرا درآید.

وی افزود: ‌بر اساس این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسئولیت خود «با حضور ۵۰ درصد کارکنان»، ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه «خدمات ضروری» به شهروندان وقفه ای ایجاد نشود. ⁧

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا چهارم آبان‌ماه  ۵۶۸ هزار و ۸۹۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۳۲ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار