مدیر عامل آب منطقه ای ایلام؛
مدیر عامل آب منطقه ای ایلام گفت: تکمیل سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام نیز نیازمند تامین اعتباری به مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 26 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی پوراحمد  اظهار داشت: برای تکمیل ۳ سد مخزنی شامل شبکه آبیاری و زهکشی میمه، سد مخزنی سیکان و سد مخزنی چناره ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که با پیگیری‌های به عمل آمده در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ پیش بینی و در اختیار دستگاه اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تکمیل سامانه گرمسیری در محدوده استان ایلام نیز نیازمند تامین اعتباری به مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

مدیر عامل آب منطقه‌ای ایلام تصریح کرد: تنها محدودیت تکمیل طرح‌های در دست اجرای استان عدم تامین اعتبار بوده است که در صورت تامین در یک بازه زمانی حداکثر سه ساله تکمیل و  آماده بهره برداری خواهند شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بحث تامین آب در محدوده استان مشکل و محدودیتی نداریم و سدهای در دست بهره برداری استان در بهترین شرایط کمی و کیفی قرار دارند و اهداف خود را به درستی در بخش‌های مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و حق آبه محیط زیست تامین کرده‌اند.

پوراحمد گفت: سالانه حدود ۲۰میلیون متر مکعب آب از سد ایلام تحویل شرکت آب و فاضلاب جهت مصارف شرب مرکز استان می‌شود و در حال حاضر قریب به ۸۵ درصد حجم این سد پر است./ع

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار