با توجه به بحران ناشی از شیوع کرونا، فهرست ۲۲ درمانگاه و مراکز جامع خدمات سلامت ارائه دهنده خدمات تخصصی بیماری کرونا در شهرستان اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 26 October 2020

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در بیمارستان‌های الزهرا (س)، عیسی بن مریم (ع)، شریعتی، صدوقی، خورشید، سینا، سعدی، عسگریه و میلاد، درمانگاه‌های تنفسی متخصص داخلی یا عفونی به صورت ۱۶ ساعته و پزشک عمومی و پرستار شبانه روزی حضور دارند.
بهروز کلیدری افزود: در درمانگاه‌های شبانه روزی امام رضا (ع)، شهدا، فرهنگیان، پاسارگاد، جی، ابوالفضل (ع)، جوادالائمه (ع) و فاطمیه علاوه بر خدمات همیشگی، پزشک عمومی و پرستار در شبانه روزو متخصص داخلی یا عفونی یا اطفال در ساعات صبح و عصر (مطابق برنامه اعلامی هر درمانگاه) حضور دارند و خدمات تخصصی کرونا نیز ارائه می‌کنند.
وی اضافه کرد:مراکز خدمات جامع سلامت شهری شهید اول، خوراسگان یک (بنکدار)، گلستان، مهربد و دستگرد (قائمیه) به صورت ۱۶ ساعته در حال ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ هستند.
کلیدری اضافه کرد:در این مراکز آزمایش PCR (تشخیص ابتلای کرونا) برای افراد بیش از ۶۰ سال، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای یا نقص ایمنی رایگان انجام می‌شود.
هم اکنون بیش از هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جزء شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۳۵۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه اند.
استان اصفهان در وضع قرمز شیوع کروناست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار