دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:
علی اصفهانی گفت:به علت وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، پرونده‌های قضایی به صورت الکترونیک و غیرحضوری رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 29 October 2020

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در جلسه‌ تودیع و معارفه‌ دادستان شهرستان مبارکه گفت:کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها دادرسی‌ها، بازجویی از متهمان و تحقیقات مورد نیاز را به صورت الکترونیکی و ویدئو کنفرانس انجام می‌دهند.
علی اصفهانی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان برای کنترل گرانی کالا‌های اساسی مردم مصمم هستند گفت: با مخلان این عرصه از طریق دستگاه‌های نظارتی، برخورد‌ قانونی می‌شود.
وی یکی از اهداف دستگاه قضایی را رفع موانع تحقق جهش تولید همچون قاچاق کالا، پیچ و خم‌های اداری صدور مجوز برای تولید کنندگان، دلال بازی و اهمیت ندادن به تولید دانست و گفت: همه‌ مسئولان باید در این شرایط سخت به صورت میدانی و ویژه وارد کار شده و مشکلات مردم را حل کنند و دستگاه قضا نیز از تمام مسئولانی که دلسوزانه کار کنند حمایت می‌کند.
در این جلسه با حکم رییس دستگاه قضا، مصطفی کافی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه معرفی و از خدمات ۴ ساله‌ حجه الاسلام علی محرابی تجلیل شد.
مصطفی کافی پیش از این رئیس شعبه اول دادگاه عمومی و رئیس حوزه قضایی بخش باغبهاردان بود و حجت الاسلام محرابی نیز به عنوان رئیس شعبه هفتم دادگاه خانواده شهرستان اصفهان منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار