سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سقوط مرد ۴۵ ساله‌ای در محدوده "تخت سیاوش" کوه صُفه این کلانشهر سبب مرگ او شد.
کد خبر: ۹۱۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 30 October 2020

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه این حادثه در ساعات اولیه صبح امروز رُخ داد، افزود: پس از اعلام سانحه به مرکز، گروه امداد و نجات کوهستانِ ایستگاه شماره ۱۲  

سازمان آتش نشانی مستقر در کوه صُفه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این شخص پیش از حضور امدادگران بدلیل جراحات شدید، جان باخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان با بیان اینکه بسیاری از افراد کوه نوردی و کوهپیمایی را مساله‌ای ساده و پیش پاافتاده تلقی می‌کنند، اظهار داشت: بارها تاکید شده که وسایل و تجهیزات مناسب برای این ورزش ضروریست.

کاوه آهنگران با اشاره به اینکه حضور در مسیرهای سخت و ممنوعه، احتمال بروز سوانح را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: کاهش چنین حوادثی نیازمند همکاری مردم است.

وی همچنین با اشاره به حادثه بدون تلفات روز گذشته در اصفهان گفت: ظهر روز گذشته حادثه سقوط چوپان در چاه در محدوده محله"جِی‌شیر" واقع در شرق کلانشهر اصفهان به مرکز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام شد که در پی آن گروه‌های امداد و نجات ایستگاه‌های ۱۵ و پنج به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این حادثه چوپان به برای نجات یک راس دام خود به داخل چاه رفته بود اما بدون کمک، موفق به خروج نشده بود که توسط امدادگران نجات یافت.

کاوه ‌آهنگران با بیان اینکه ورود به چاه خطرات بسیاری دارد، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هیچگاه وارد چاه نشوند و در صورت بروز مشکل با شماره تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار