نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برای رفع معضلات حاشیه شهر اصفهان قرار شد کارگروهی با محوریت فرماندار تشکیل و مسائل مربوطه پیگیری شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 30 October 2020

امیرحسین بانکی‌پور با اشاره به جلسه نمایندگان در رابطه با مسائل حاشیه شهر اصفهان، اظهار داشت: به‌همت دبیرخانه شهرستان اصفهان جلسه‌ای با حضور فرماندار، دادستانی، مسئول مدیرکل بهزیستی ‌رئیس شورای شهر اصفهان، نیروی انتظامی و شهردار منطقه 14، پلیس مبارزه با مواد مخدر، گروه جهادی امام رضا(ع)، مسئول اوقاف شهرستان و سایر مدیران مربوطه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه قرار شد کارگروهی طی چند هفته پیاپی با محوریت فرماندار در این راستا تشکیل شود، تصریح کرد: اولین مسئله رسیدگی در کارگروه پیگیری مشخص شدن هویتی صاحبان زمین‌های حصه بود تا در مورد مسائل مالکیت‌ها و زمین‌های اجاره‌ای منطقه حصه و هویت و ارزش افزوده‌ای که زمین‌ها برای مالکان ایجاد کنند اقدام شود و در این زمینه اداره اوقاف و شهرداری اعلام آمادگی و پیگیری کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مسئله دوم را جمع آوری کارتن‌خواب‌ها مطرح کرد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی قرار بر این شد که برای انتقال آنها مکانی مشخص و در همین کارگروه پیگیری شود؛ همچنین یک کلانتری در آنجا راه‌اندازی شود.

وی در خصوص ریشه‌یابی مشکلات فرهنگی و اجتماعی این منطقه خاطر نشان کرد: گزارشاتی ارائه شد و به نظر می‌رسد به‌توانیم طی یکی دو ماه آینده با پیگیری کارگروه سه چهار مسئله حواشی شهر حل شود و راهکارهای آنها نیز مشخص شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار