رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 26 نفر از فعالان حوزه قرآنی در اصفهان در چهل و سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 31 October 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی طاهری در خصوص برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اظهار کرد: هر ساله این مسابقات به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شد و سال گذشته نیز این مسابقات در استان اصفهان برگزار شد.
وی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا متسابقین هر استان در استان خودشان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات ابراز داشت: در این زمینه در بخش آقایان 14 نفر شرکت کننده در هفت رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، تواشیح، اذان، ترتیل، قرائت و دعاخوانی از اصفهان حضور خواهند یافت.
وی افزود: مسابقات برادران از روز 17 آبان ماه با حضور متسابقین در صدا و سیمای مرکز اصفهان ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.
حجت‌الاسلام طاهری با بیان اینکه زمان داوری آثار متسابقین آقا در این دوره از مسابقات از هشتم آذرماه انجام می‌شود، اضافه کرد: در هر روز از این مسابقات یک استان را بررسی میکنند و هنوز مشخص نشده که زمان داوری آثار متسابقین استان اصفهان چه روزی است.
وی در خصوص برگزاری مسابقات در حوزه خواهران نیز گفت: در این دوره از مسابقات 12 خواهر در پنج رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، ترتیل، دعاخوانی و قرائت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مسابقات خواهران با حضور آنها در سالن اداره کل اوقاف و امور خیریه و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری مسابقات خواهران 23 آبان تعیین شده و داوری این بخش نیز به صورت همزمان با برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار