مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه قم با اشاره به این که تربیت نسل تراز انقلاب عمده‌ترین هدف بسیج است، گفت: هر جامعه برای پویایی نیاز به روح جوان و انقلابی گری دارد و نشاط جوانی باید سرمایه این کار باشد.
کد خبر: ۹۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 01 November 2020

به گزارش تابناک قم‌،‌ سرهنگ محمد ذاکر بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و محدودیت ناشی از کرونا برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را به گونه‌ای پیش برده‌ایم که هم این هفته عزیز را گرامی بداریم و هم پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

وی با برشمردن برخی برنامه‌های بسیج دانش آموزی نظیر اجرای سرود گروه بهنام در کوه خضر نبی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا، پویش آمریکا را زیر پا می‌گذاریم، غبار روبی مزار شهدا و نقاشی استکبار ستیزی، افزود: یکی از وظایف ما کمک به سبک کردن بار عظیم آموزش است که بر دوش معلمان نهاده شده است، در همین رابطه طرحی به مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ارائه گردیده تا بسیج بتوانند در امر آموزش کمک کار معلمان عزیز باشد.

ذاکر ادامه داد: در سال گذشته ما توانستیم برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تولید محتوا داشته باشیم و امسال نیز با فراخوانی معلمان بسیجی برای رفع مشکل دانش آموزان محروم و مصونیت این قشر از خطرات فضای مجازی اقدام‌های موثری صورت گرفت.

ذاکر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و لغو اردوی راهیان نور کانالی در پیام رسان ایتا با نام راهیان بهشت ایجاد کردیم تا بتوانیم از این طریق یاد شهدا را زنده نگه داریم.

وی با تأکید بر سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند: "چنانچه هشت تا ده میلیون جوان مومن انقلابی پای کار فراهم کنید همه دغدغه‌های من از کشور رفع خواهد شد" گفت: عمده‌ترین هدف سازمان بسیج دانش آموزی تربیت نسل تراز انقلاب است که ما از این هدف کوتاه نمی‌آییم.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم از شهید سردار سلیمانی به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی یاد کرد و تصریح کرد: آمریکایی‌ها خیال کردند که با به شهادت رساندن حاج قاسم خللی در جبهه انقلاب پیش می‌آید و راه و مجاهدت‌های سردار سلیمانی فراموش میشود؛ ولی دیدیم خروشی در ملت ایران ایجاد شد و مردم نشان دادند این‌ها افکاری غلط و خیالی خام در ذهن ترامپ و آمریکایی‌ها بیش نیست و زدن پایگاه عین السد گوشه‌ای از قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزها و کیان انقلاب است.

۸ آبان ماه ۱۳۵۹ محمد حسین فهمیده نوجوان بسیجی ۱۳ ساله به مرتبه بزرگ شهادت رسید و به مناسب این اتفاق عظیم سالروز شهادت ایشان روز نوجوان و همچنین روز بسیج دانش‌آموزی نامیده شد، همچنین هشتم تا چهاردهم آبان ماه به نام هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار