معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی این استان به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 04 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام محسن کلانتری  افزود: این انتخابات از هفته گذشته ششم آبان ماه امسال آغاز و نامزدها تبلیغات خود را در فضای مجازی برای هم کلاسی های خود انجام دادند.

وی با ذکر اینکه امسال حدود چهار هزار دانش آموز نامزد شدند، ادامه داد: در مجموع  ۸۳۵ شورای دانش آموزی تشکیل و دانش آموزان منتخب فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی با جمعیت چهار تا ۱۴ نفر در سه مقطع تحصیلی از کلاس سوم ابتدایی تا مقطع متوسطه دوم شرکت داشته اند.

معاون پرورشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: این دانش آموزان به مدت یکسال انتخاب و در طول سال تحصیلی در انجام فعالیت های آموزشی و پرورشی با اولیای مدرسه مشارکت خواهند داشت.

وی تقویت روحیه همفکری، پرورش روحیه مسئولیت پذیری، مشارکت در امور اجرایی مدرسه، تقویت ارتباط دانش آموزان با معلمان و انعکاس مشکلات مختلف حوزه آموزشی به معلمان از طریق دانش آموزان را از جمله اهداف شوراهای دانش آموزی در این استان برشمرد.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار