معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: معلمین می‌توانند با استفاده از ظرفیت کلاس‌های مجازی راه‌های مقابله با کرونا را به دانش‌آموزان آموزش دهند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 04 November 2020

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از محورهای مبارزه با کرونا آموزش و فرهنگ سازی است اظهار کرد: معلمین با توجه به تجربه خوبی که در این حوزه دارند می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی افزود: امروز کلاس‌های مجازی آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای این اقدام و فرهنگ سازی بهتر در بین دانش آموزان و نهایت خانواده‌ها است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۲۳۵ هزار دانش آموز و حدود ۱۶ هزار فرهنگی در استان وجود دارد که چنانچه این مهم یعنی راه‌های مقابله با کرونا از طریق معلمین به دانش آموزان آموزش و تاکید شود می‌توانند طیف گسترده‌ای از جامعه را پوشش دهد.

وی بیان کرد: با اطمینان می‌توانیم بگوییم که در صورت اجرای خوب برنامه توسط معلمین در کلاس‌های مجازی و وقت گذاری تنها ۳ دقیقه در این کلاس‌ها و توجیه دقیقه دانش آموزان، می‌تواند ضمن اینکه دانش آموزان را از خطر مصون کند، خانواده‌های آنان نیز از آسیب دور می‌شوند.

وی تأکید کرد: آموزش مناسب راه‌های مقابله با ویروس کرونا به دانش آموزان می‌تواند باعث انتقال آن به خانواده‌ها شود.

حبیبی در پایان یادآور شد: این اقدام و همراهی معلمان می‌تواند نقش مهمی در فراگیری آموزش مقابله با کرونا در سطح جامعه و مبارزه با این ویروس منحوس بشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار