رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 31 نخبه قرآنی استان خراسان رضوی به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند که از 18 آبان ماه همگام با قاریان و حافظان کشور در این مرحله حضور می یابند.
کد خبر: ۹۱۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 06 November 2020

به گزارش تابناک رضوی، جعفر حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: 31 نخبه قرآنی استان خراسان رضوی در مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم حضور می یابند.

وی تصریح کرد: امید حسین نژاد، هادی اسفیدانی، حمید صفدری، مسعود موحدی راد، جواد سلیمانی تربتی، مختار دهقان، علیرضا بیژنی در رشته قرائت، محمد رضا جاهدی نیا، محمد لائینی، مسعود لعل اول، علیرضا خدابخش، حسام فیوضی رزکی و محمد خاکپور در رشته حفظ کل به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان افزود: حسن حسین زاده، صالح اختر شناس، علی سبزه، حسن روشن مهر، سعید قره داشی در رشته حفظ 20 جزء، سید حجت ترحمی، علی ابراهیمی در رشته ترتیل و ابوالفضل چمنی در رشته اذان با کسب رتبه برتر موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.

حسینی گفت: در بخش بانوان معصومه صهبایی استاد و مرضیه میرزایی پور در رشته قرائت، رویا فضائلی، فاطمه علی آبادی، سیده سمانه محروقی در رشته حفظ کل، علیه مهدوی نیا، نجمه ملک پور زاده در رشته حفظ 20 جزء، ریحانه هادی زاده، فهیمه فاضلی، فرزانه کلالی در رشته ترتیل به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.

وی با با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات را به سمت اجرای مسابقات به شیوه مجازی سوق داد، تصریح کرد: از ۱۸ تا 22 آبان مسابقات خواهران به‌ صورت ارتباط زنده تصویری ادارات کل با سازمان اوقاف در تهران اجرا می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان افزود: در بخش برادران نیز با همکاری صدا و سیما استان، از 21 آبان ظرف یک هفته شرکت‌کنندگان در صدا و سیمای مرکز استان حضور می‌یابند و مسابقات ضبط می‌شود و از ۸ آذر به‌مدت یک هفته این تلاوت‌ها از شبکه قرآن پخش و داوری نیز به‌ صورت زنده است. 

حسینی در پایان گفت: در مسابقات کشوری ۲۳۰ شرکت‌کننده برادر، ۶ گروه مدیح‌سرایی و ۱۴۹ شرکت‌کننده خواهر با یکدیگر رقابت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار