معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در جهاددانشگاهی واحد استان از فعالیت های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این مرکز بازید کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 07 November 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم دیدار و از نزدیک با فعالیت این مرکز آشنا شد.

وی در این دیدار که با بازدید از تمامی بخش های مرتبط به سلول درمانی، اعمال جراحی، فریز، آزمایشگاه و.. همراه بود از نزدیک در جریان تمامی فعالیت های صورت گرفته در این مرکز که این مرکز را به یکی از مهمترین قطب های درمان ناباروری کشور مبدل کرده است قرار گرفت.

وی در دیدار با رئیس و معاونان جهاددانشگاهی که پس از این بازدید انجام شد گفت: هرگز تصور نمی کردم که چنین حجم وسیعی از خدمت و پیشرفت های نوین پزشکی که ایران را در لبه علم در این سطح قرار می دهد در قم و در بدنه جهاددانشگاهی صورت انجام شود.

معاون شهردار قم با حمایت از تمامی این فعالیت ها افزود: حضور بیماران خارجی در قم و بازگشت معکوس مسافر درمانی و ارز به داخل کشور به مدد همت و توانمندی جوانان قمی در این  مرکز صورت گرفته که مایه مباهات است زیرا در گذشته شاهد بودیم که مردم برای فرزند دار شدن آن هم با روش های قدیمی چه مسیرهایی طی می کردند و آخر هم مجبور بودند به خارج از کشور بروند.

وی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این مرکز اظهارکرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی در قم در بخش های مختلف علمی و فرهنگی و رسانه ای و آموزشی فعال بوده است و امیدواریم که این فعالیت ها با هم افزایی با مراکز مختلف و همکاری بیشتر بین بخشی توان استان را در رفع نیازهای حساس خود ارتقا دهد.

جانقربان گفت: یکی از مزیت های مهم فعالیت های جهاددانشگاهی در قم توسعه اشتغال و کارآفرینی است زیرا سعی کرده با راه اندازی مشاغل و فعالیت های مهم و حساس و کارهای روی زمین مانده مشکلات را حل کند و جوانان بسیاری را به کار بگیرد.

وی اظهارکرد: باید با تغییر نگاه به سمت حمایت از واحدهای غیر دولتی از این نهادها بیشتر حمایت کنیم زیرا اگر کاری قرار است انجام شود بهتر در بدنه مردمی و علمی و متعهد کشور متمرکز شود که این مهم از تاکیدات بسیار مهم رهبری معظم انقلاب است.

در ادامه دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز در سخنانی اظهارکرد: مهندس آقاجانی یکی از مخلص ترین و متعهدترین با دانش ترین مدیران استان قم است که امروز نیز با حضور در این مرکز با دید بسیار وسیع و علمی خود راهکارهای بسیار جالبی را برای توسعه فعالیت های این مرکز ارایه کرد.

وی افزیاش همکارهای این مرکز با شهرداری را در بخش های مختلف مورد تاکید قرارداد و گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف توسعه یافته است و قطعا کار در حوزه رفع مشکلات شهری نیز از مهمترین وظایف این مرکز است که با همت و توان جوانان متخصص استان به خصوص در بخش محرومیت زدایی و توسعه فرهنگ شهروندی دنبال می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار