عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه ساختمان دیتا‌سنتر شیراز تا پایان ماه بهمن سال جاری تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: تلاش داریم تا وای فای شهری رایگان را تا انتهای سال توسعه بدهیم .
کد خبر: ۹۱۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 08 November 2020
به گزارش تابناک فارس: لیلا دودمان با اشاره به اینکه تا 6 ماه آینده پروژه های هوشمند شهری به بهره برداری خواهند رسید، اظهار داشت: هوشمندسازی شهر شیراز با اولویت 41 پروژه مهم در دست اجرا می باشد .
 
وی با بیان اینکه ساختمان دیتا‌سنتر شیراز تا پایان ماه بهمن سال جاری تکمیل خواهد شد، تصریح کرد: تلاش داریم تا وای فای شهری رایگان را تا انتهای سال توسعه بدهیم .
 
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از پیشرفت بسیار خوب در پروژه های حذف کاغذ و شهروندسپاری خبر داد و متذکر شد: در ادامه شهر الکترونیک در منطقه یک شهرداری شیراز مراحل ثبت درخواست پروانه و پایان کار به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود و این روند تا انتهای سال جاری در تمامی مناطق شهرداری شیراز تمام الکترونیکی خواهد شد .
 
وی درخصوص میزان فیبر نوری استفاده شده در شیراز گفت: تاکنون 150 کیلومتر فیبر نوری در شیراز انجام شده و 150 کیلومتر دیگر نیز در دست اقدام می باشد .
 
عضو شورای شهر شیراز عنوان کرد: با راه اندازی سیستم BIM در شهر شیراز شاهد اتفاقات بسیارخوبی در حوزه ساختمان سازی خواهیم بود .
 
وی با ذکر اینکه شیراز از بحران ویروس کرونا برای توسعه هوشمندسازی بهره گرفته، بیان داشت: در کلانشهر شیراز توانسته ایم با استفاده از فناوری اطلاعات ویروس منحوس کرونا را در جامعه کنترل کنیم .
 
لیلا دودمان هوشمندسازی برای مدیران شهری را سخت و دشوار دانست و اذعان داشت: کسب و کارها و شرکت های دانش بنیان از نیازهای امروز جامعه هستند بویژه آن هایی که در زمینه هوشمندسازی فعالیت می کنند اما حمایت مناسبی از آنان تاکنون صورت نگرفته است .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با بهره گیری از سیسام فراور مردم عزیز می توانند بر پروژه های شهرداری شیراز در حوزه هوشمندسازی نظارت داشته باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار