رئیس فدراسیون هندبال گفت: در صورت راه اندازی رشته ساحلی در استان کهگیلویه و بویراحمد میزبانی رویداد کشوری، آسیایی به استان واگذار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 November 2020
به گزارش  تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی ورزش کهگیلویه و بویراحمد رئیس فدراسیون هندبال در مجمع انتخابات هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هندبال ساحلی هشتم دنیا و در آسیا جز سه تیم برتر هستیم.
غلامرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخابات هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد از شروع و تداوم دوباره این هیات در استان سخن گفت و اظهار داشت: 70 درصد از بار رشته هندبال در دو شهرستان گچساران و دهدشت است و رشته اول شهر گچساران هندبال است.
رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران از کسب مقام‌های تیم هندبال فرازبام دهدشت در رده‌های پایه در جشنواره استعدادهای برتر کشور ابراز خرسندی کرد و از میلاد قلندری بعنوان ستاره مسابقات آسیایی یاد کرد.
رئیس فدراسیون هندبال بر طرح آمایش سرزمینی در رشته هندبال تاکید و خواستار توسعه این رشته در شهرستانهای استان شد و اظهار داشت: تنها تیمی از ایران که در رقابتهای هندبال باشگاه‌های جهان شرکت داشته تیم هندبال نفت و گاز گچساران بوده و و این افتخاری بزرگ برای این رشته و استان است.
این مقام مسئول در فدراسیون هندبال خواستار توجه به اصل آموزش در دو بخش داوری و مربیگری شد و از کمک فدراسیون در توسعه زیر ساخت‌های سخت افزاریی و نرم افزایی در این رشته سخن گفت و بر راه اندازی و توسعه رشته هندبال در شهر یاسوج تاکید کرد.
رئیس فدراسیون هندبال از عدم شرکت تیم هندبال بانوان نفت و گاز در لیگ برتر ابراز گلایه کرد و از کسب مجوز حضور تیم نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد.
پاکدل رئیس فدراسیون هندبال بر ایجاد دوستی و همدلی در بین اهالی این رشته تاکید و اظهار داشت: با استقاده از ظرفیت های بالقوه در این رشته برادرانه در کنار هم برای توسعه رشته هندبال در کشور تلاش کنید.
رئیس فدراسیون هندبال بر استفاده از نیروهای این استان توسط فدراسیون در عرصه های داوری و مربیگری تاکید و از علی ضامن آویش مدیر منطقه ۷ هندبال کشور به ‌عنوان یکی از بازوان قدرتمند و توانمند هیات هندبال استان یاد و خواستار راه اندازی رشته هندبال ساحلی در استان شد و ادامه داد: در صورت راه اندازی رشته ساحلی در استان میزبانی رویداد کشوری ، آسیایی به استان واگذار می شود.
وی اظهار داشت: خوشبختانه جایگاه هندبال ساحلی کشور در دنیا و آسیا ارتقا یافته و در حال حاضر در بین ۸ تیم برتر آسیا و سه تیم برتر آسیا قرار داریم.
رئیس فدراسیون هندبال خواستار تشکیل کمیته همگانی هندبال در هیات استان شد و بر برگزاری و استمرار اردوها و میزبانی تیم های ملی تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار