رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: 90 سند جدید برای رقبات شهرستان فریدن از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 10 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی با اشاره به دریافت اسناد جدید برای رقبات شهرستان فریدونشهر اظهار داشت: موظفی سال جاری اداره اوقاف و امور خیریه فریدن دریافت 160 سند مالکیت جدید است که تاکنون 90 مورد آن محقق شده است.
وی افزود: موقوفه مک‌الدین با مساحت 500 هکتار یکی از مهم‌ترین رقباتی اعلام کرد که در سال جاری سند آن به نام اوقاف صادر شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن با بیان اینکه دریافت سند برای واحد تجاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری بوده است، ابراز داشت: همچنین در زمینه تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی سهمیه شهرستان 11 مورد بوده است که تاکنون هفت مورد آن انجام شده است.
وی در خصوص نصب امین در موقوفات شهرستان فریدن نیز گفت: در این زمینه برای موقوفه محمد رفیع خوانساری نصب امین داشتیم که مراحل اداری آن در حال طی شدن است.
حجت‌الاسلام ابراهیمی در خصوص پروژه‌های عمرانی در امامزادگان فریدن نیز اضافه کرد: در این زمینه خرید و نصب ضریح امامزاده عبدالله شهر رزوه با اعتبار چهار میلیارد ریال با کمک خیران اجرایی شده است.
وی تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده با توجه به شرایط بحرانی فعلی را 60 بسته اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها همراه با اقلام بهداشت در اختیار خانواده‌های نیازمند شهرستان قرار گرفته است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن همچنین به ثبت هشت وقف جدید در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: وقف 12 هزار متر مربع زمین با قنات برای روضه‌خوانی حضرت زهرا (س) و نشر معارف قرآنی و ثبت 50 درخت بادام برای امور فرهنگی توسط بانوی خیر عذری جهانگیری از جمله موقوفات مهم ثبت شده در این شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار