سرکرده گروه متخلف اینترنتی به اسم ATC شناسایی شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 15 November 2020

به گزارش تابناک .، سرکرده گروه متقلب www.Aitrades.com و همچنین Exchange.Aitrades.com با ارائه کوین تقلبی با نام ATC شناسایی و جلوی تخلف آنها گرفته شد.
به گفته یکی از منابع خبری آقای ش-ا ساکن آمریکا و فعال در رسانه های معاند سالها با نرم افزارهای فیلتر شکن موجود در بازار به فعالیت و تخلف اینترنتی اقدام کرده بود.
در همین راستا به امت رسانه های قدرتمند و معتبر جمهوری اسلامی و با پوشش خبری مناسب در سطح کشور نقاب از چهره‌ متخلفان اینترنتی برداشته شد و این پروژه با شکست مواجه شد.
شگرد اصلی این باند متخلف و تبهکار که برون مرزی هم فعالیت داشته با سوء استفاده از نام برخی از ارگان اقدام به تخلف می کرده است.
مشخصا شخصی با نام س-ح-ع و با سو استفاده از نام این ارگان مهم و حیاتی کشور اقدام به سو استفاده مالی از مردم میکرده است.
از سران اصلی و فعال این تیم کلاهبردار آقای ع-ن و م-ن است که در کشور قطر به سر میبرند و آقای م-م که ساکن ترکیه است .
هم اکنون پیگیری جهت دستگیری سران و سر شاخه های این تیم متخلف بزرگ در داخل و خارج از کشور با پیگیری دستگاههای قضایی، اجرایی و قدرتمند کشور در حال اجرا است.
اکنون این گروه متخلف با ایجاد و راه اندازی یک سایت قمار و شرطبندی به آدرس www.betvest.net که ترکیبی از شرکت‌های نت ورک، هرمی و قمار جهت اخلال در نظام اقتصادی و خروج کلان ارز توسط شخصی که خود را گاد فادر و خودش را منتصب به یکی از ارگان های دولتی می نامند راه دیگری را برای مکیدن خون مردم برگزیده است.
امید است به زودی شاهد ناکامی و انهدام این سایت کلاهبردار و انقراض این باند تبهکار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار