مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: رسیدگی الکترونیکی به پرونده‌های روابط کار و اختلافات کارگری و کارفرمایی از ۲۷ مهر امسال در استان آغاز شد و کارگران و کارفرمایان برای ارائه شکایات نیازی به مراجعه حضوری ندارند.
کد خبر: ۹۱۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 15 November 2020

کامران کلانی مهابادی روز یکشنبه در آیین رونمایی از سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات (سابا) افزود: این افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و پس از احراز هویت، می‌توانند از طریق سامانه جامع روابط کار دادخواست خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: کلیه مراحل صدور ابلاغ و دعوتنامه‌ها در فرآیند رسیدگی الکترونیکی است و تنها جلسه نهایی برای ادای توضیحات و تنظیم صورتجلسه حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه بدنبال این هستیم که جلسات نهایی را هم بصورت مجازی برگزار کنیم افزود: ثبت بیمه بیکاری و آموزش‌های حوزه ایمنی بصورت الکترونیکی انجام می‌شود و زیر سامانه‌ای هم برای ثبت بازنشستگی پیش از موعد مشاغل سخت و زیان آور  هم به زودی در سامانه جامع روابط کار فعال می‌شود.

وی تاکید کرد: هم اکنون باز تعریفی از حوزه‌هایی که بطور معمول وزارت کار با آن ارتباط دارد و معاونت‌های تخصصی محسوب می‌شود، از پنج ماه گذشته در این استان انجام شده است و رویکرد ما در حوزه‌های چهارگانه و تخصصی اشتغال و کارآفرینی،روابط کار،تعاون و رفاه اجتماعی،علمی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات (سابا) هم در صورت تایید نهایی به زودی بعنوان یکی از زیر سامانه‌های سامانه جامع روابط کار برای بهره برداری همه کارگران و کارفرمایان در اقصی نقاط کشور بارگذاری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه مخابرات منطقه اصفهان در پنج ماه گذشته بیشترین همکاری و تعامل را با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان داشته است.

سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات رونمایی شد

سامانه الکترونیکی برگزاری انتخابات (سابا) برای اولین بار در کشور روز یکشنبه در استان اصفهان رونمایی شد.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت:این سامانه توسط شرکت مخابرات منطقه اصفهان طراحی شده است  و قابلیت برگزاری الکترونیکی کلیه انتخابات را دارد و در هفته‌های گذشته در یک انتخابات بکار گرفته شد و مورد تایید قرار گرفت.

ناصر مشایخی با بیان اینکه طراحی و ساخت این سامانه در مدت ۶ ماه در اصفهان انجام گرفت، افزود: کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های الکترونیکی وارد این سامانه شوند و  مراحل احراز هویت، رای گیری و در نهایت اعلام نتایج به راحتی با حفظ محرمانگی انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار