استاندار اصفهان در جلسه ستاد استانی کرونا با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت با قدردانی از کادر درمان و وزارت بهداشت در زمینه مهار و کنترل بیماری کرونا گفت: در استان اصفهان همه نهاد‌ها برای کنترل کرونا همکاری داشته‌اند و در کاشان همه اختیارات تفویض شده است و هر اقدامی در اصفهان صورت می‌گیرد در کاشان نیز دنبال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷ 17 November 2020
عباس رضایی با ابراز نگرانی از شیوع این بیماری در مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها افزود: در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری دنبال شود، امروز سلامت موضوع مهم و اصلی کشور است و در این زمینه باید نسبت به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه شود.
وی با اشاره به تشکیل ۹ کمیته در استان اصفهان برای مقابله با کرونا گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ مصوبه در این کمیته‌ها در قالب بیش از ۷۰۰ جلسه تصویب شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تأمین تجهیزات پزشکی پرداخت شده افزود: ۶۵ میلیارد تومان تسهلات به کادر درمان پرداخت شده است.
وی به توزیع بیش از دو میلیون عدد بسته معیشتی در استان اصفهان در بحران کرونا گفت: تولید روزانه ۶ میلیون ماسک در استان اصفهان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

رضایی با اشاره به توان صادرات ماسک را از استان اصفهان گفت: روزانه ۲۰ هزار لیتر الکل در این استان تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه تولید کیت سریع تشخیص کرونا در اصفهان با همکاری دو دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی انجام شده افزود: تأمین اکسیژن مورد نیاز به همت صنایع بزرگ استان نیز صورت گرفته است.
استاندار اصفهان با اشاره به راه‌اندازی سه واحد تولید «ملت بلون» در استان گفت: آمادگی داریم که ماشین تولید ماسک را به دیگر استان‌ها نیز ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه خط تولید روزانه ۳۵ دوربین غیرتماسی در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، افزود: همچنین سامانه دورکاری کیهان نیز در استان اصفهان آغاز به کار کرد.
رضایی با بیان اینکه محدویت‌های ترافیکی، محدودیت ورود به مراکز تفریحی و بین شهری را در استان اصفهان اجرا شده گفت: اقدامات بهداشتی زیادی را در حوزه حمل و نقل عمومی انجام شده است.

استاندار با ابراز نگرانی از تعطیلی دو هفته‌ای استان تهران، گفت: در چنین مواردی شاهد سفر به اصفهان هستیم و این امر نگران کننده است چرا که حتی در اعمال جرایم ۵۰۰ هزار تومانی در اصفهان بیشترین آمار را با تردد بیش از پنج هزار خودرو داشتیم.
وی با بیان اینکه همه مراسم در اصفهان در طول بحران کرونا لغو شده است، افزود: تنها در زمینه روضه‌های خانگی به مشکل برخوردیم که ضرر آن را نیز در شیوع بیشتر کرونا مشاهده کرده ایم.

رضایی با بیان اینکه قیمت آزمایش تشخیص کرونا در آزمایشگاه‌های خصوصی ثابت نیست و باید اصلاح این امر مورد توجه قرار گیرد، گفت: از سوی دیگر باید توجه داشت که در برخی از تریبون‌ها بر خلاف مصوبات ستاد کرونا در اصفهان صحبت می‌شود و این امر کار را برای ما سخت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار