اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 آبان توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۱۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 17 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 آبان ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 27 آبان بشرح زیر است:

کشف 17 تن کود شيميايي تقلبی در قائم شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 17 تن و 625 کیلوگرم کود شيميايي تقلبی توسط در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ سیدموسی حسینی در بیان جزئیات این خبر گفت : در پي کسب خبر مبني بر عرضه و فروش انواع کود شیمیایی تقلبی توسط فردی در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهم و کشف انبار نگهداری کالا توسط وی شدند.

سرهنگ حسینی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری و دپوی کالا توسط وی 17 هزارو 625 کیلو گرم انواع کود شیمیایی تقلبی کشف کردند.

این مقام انتظامی از تحویل کالای کشف شده که بالغ بر 7 میلیارد ریال برآورد شده است، به اداره جهادکشاورزی شهرستان قائم شهر خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


----------------------------------------------------------


حادثه رانندگی با 2 کشته و یک مصدوم در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از وقوع حادثه رانندگی با دو کشته و یک مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صادق شاهنظری با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور تنکابن به شیرود بلافاصله ماموران کلانتری 14 به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: در این حادثه یک خودروی سواری سمند در حین تردد در این محور از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با عابری پیاده با یک خودروی سمند در حال تردد در این مسیر برخورد کرد.

سرهنگ شاهنظری، تصریح کرد : بر اثر این حادثه عابر پیاده و راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده خودروی سمند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد .

شاهنظری با بیان این که علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است از عوامل اصلي بروز حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن را سرعت غيرمجاز و عدم توجه به جلو عنوان کرد .

وی در خاتمه به رانندگان، توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعايت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضريب ايمني را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.


----------------------------------------------------------


کشف 15 فقره سرقت اماکن خصوصی در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت از یک واحد تولیدی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرتسان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این افراد را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت و یا کسب خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


رهاسازی 11 هکتار از اراضی ملی در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از رهاسازی 11 هکتار از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"زمان شالیکار" با اعلام این خبر، گفت: در پی تصرف مقادیر قابل توجهی از اراضی ملی توسط فردی سودجو در منطقه ییلاقی سوردار ،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور،افزود: پس از هماهنگی های قضائی با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان و ماموران اداره منابع طبیعی زمین های تصرف شده از ید متهم رها سازی و حصارهای ایجاد شده در آن تخریب شد .

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ، اظهار داشت: تجاوز به منابع طبیعی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آی

masoud pashna, [۱۷.۱۱.۲۰ ۲۱:۵۸]
نده این کشور است.

وی در خاتمه گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است.


----------------------------------------------------------


کشف 16 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی میاندورود

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف دستگیری12 سارق و کشف 16 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در اجرای این طرح پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 12 سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ داداش تبار ، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 12 فقره سرقت سیم برق هوایی ،منزل، اماکن خصوصی، اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین اظهار داشت: در ادامه اجرای این عملیات 10دستگاه موتور سیکلت و 10خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------


شهادت، اوج دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار با خانواده شهید"عبدالرضا جعفری" گفت: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش ها و آرمان هاي نظام مقدس جمهوری اسلامي است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار" مجید کریمی" در سفر به استان مازندران با خانواده معظم شهید"عبدالرضا جعفری" در شهرستان ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در این دیدار شهادت را اوج دفاع از ارزش ها و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: ديدار با خانواده هاي معظم شهدا توفيق الهي است.

سردار کریمی با اشاره به اين که شهداء از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، بيان داشت: حافظان امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی با خدمت صادقانه خود برای حراست از ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشته اند.

این مقام انتظامی در خاتمه اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام شهداء توجه به تمام ارزش هاي والاي انساني است و ياد و خاطره شهداي گرانقدر ، تابلويي ارزشمند از توانمندي هاي ايران اسلامي در مقابل دسيسه هاي دشمنان است.


----------------------------------------------------------


توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از توقیف یک خودروی وانت با یک و نیم تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ علی قیصری در تشريح اين خبر، گفت: ماموران کلانتری 11 درحین گشت زنی درجاده جنت رودبار به یک وانت نیسان در حال حمل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک و نیم تن چوب جنگلی که متهم آن را از جنگل های اطرباف برداشت کرده بود کشف کردند.

قیصری ارزش چوب قاچاق کشف شده را بالغ بر 5 ميليون ريال عنوان کرد و افزود : ضمن تحویل چوب هاي مكشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


----------------------------------------------------------


پلمب 10 واحد صنفی متخلف در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از پلمب 10واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی " در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می کنند .

وی از پلمب10واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به 45 واحد صنفی اخطار و بیش از 80 واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و

masoud pashna, [۱۷.۱۱.۲۰ ۲۱:۵۸]
طرح های نظارتي تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------


دستگیری2 سارق اماکن خصوصی درگلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارق حرفه ای اماکن خصوصی با12فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به 2 سابقه دار در این شهرستان مظنون و در اقدامی عملیاتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده مواردمشکوک وامنیتی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------


کشف 12فقره سرقت منزل دربابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از دستگيري 3 سارق منزل با 12فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسین زارع " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل، تحقيقات در مورد اين موصوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي موفق به شناسائي 3 سارق سابقه دار در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر، ادامه داد: ماموران با هماهنگي قضائي متهمان را در عملياتي غافلگيرانه در مخفیگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ زارع تصريح کرد: متهمان در بازجوئي هاي تخصصي پليس به 12 فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بابلسر اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان از شهروندان خواست: ضمن رعايت هشدارهاي پليسي منزل خود را به سيستم هاي ايمني مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك بلافاصله با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس بگیرند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار