هفته دوم دوره بیستم لیگ برترفوتبال ؛
هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز پنج‌شنبه ۲۹ آبان با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 18 November 2020

به گزارش تابناک سمنان هفته دوم لیگ برتر فوتبال بعد از تعطیلی ۲ هفته‌ای به علت اردو و بازی دوستانه تیم ملی فوتبال از پنج‌شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز خواهد شد و در روز‌های جمعه ۳۰ آبان و شنبه یک آذر ماه ادامه خواهد داشت.

نساجی مازندران- تراکتور تبریز/ ۲۹ آبان ساعت ۱۶:۱۰

تیم فوتبال نساجی مازندران در دومین دیدار خود در شرایطی میزبان تیم تراکتور خواهد بود که حدود ۸۰ درصد بازیکنانش تغییر کرده اند و با ترکیب جدید وارد مسابقات لیگ شده اند. این تیم مازندرانی پیش از آغاز لیگ سرمربی خود، محمود فکری که نتایج خوبی با این تیم در فصل قبل رقابت‌ها گرفته بود را از دست داد و این مربی به تیم استقلال پیوست. نساجی در هفته اول رقابت‌ها موفق شد تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و در پایان هفته اول در صدر جدول لیگ قرار گیرد. هدایت این تیم بر عهده وحید فاضلی است که اولین حضور خود را به عنوان سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری تجربه می‌کند.

هفته دوم لیگ بیستم

تیم تراکتور نیز با تغییرات زیادی وارد مسابقات لیگ شده است. این تیم ۱۲ بازیکن جدید جذب کرده است و ۶ بازیکن از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شده‌اند. علیرضا منصوریان مربی جنجالی فوتبال کشورمان در این فصل از رقابت‌ها هدایت قرمز‌های تبریزی را بر عهده دارد و هواداران پرشور و متعصب این تیم انتظارات بالایی از او دارند. تبریزی‌ها در بازی اول خود در لیگ بیستم میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بودند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور محمد عباس‌زاده بازیکن فصل قبل نساجی مقابل تیم سابقش خواهد بود. تراکتوری‌ها در شرایطی باید دومین دیدار خود را در لیگ برگزار کنند که این باشگاه در سمت مدیرعاملی همچنان بی ثبات است و علیپور مدیرعامل اسبق این باشگاه این هفته از سمت خود استعفا داد.

این دیدار در شرایطی باید در ورزشگاه شهید وطنی شهر قائمشهر برگزار شود که همچنان تیم نساجی از داشتن یک ورزشگاه با چمن طبیعی محروم است و این دیدار در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد، اتفاقی که می‌تواند باعث ایجاد مصدومیت در بین بازیکنان شود.

سپاهان اصفهان- آلومینیوم اراک/ ۲۹ آبان ساعت ۱۶:۲۰

تیم فوتبال سپاهان این فصل از رقابت‌ها را با مربی جوان خود محرم نویدکیا که جزو بازیکنان اسطوره‌ای این باشگاه محسوب می‌شود آغاز کرده است. هوادران اصفهانی به حضور نویدکیا روی نیمکت بسیار خوشبین هستند و با اینکه در دیدار هفته اول شکست سختی را مقابل گل‌گهر سیرجان با هدایت مربی اسبق خود امیر قلعه نوعی تجربه کرده اند، از نویدکیا حمایت کرده اند و از مسئولان باشگاه درخواست کرده‌اند نسبت به عملکرد این مربی صبور باشند. این تیم در نقل و انتقالات بازیکنانی، چون محسن مسلمان، ولادیمیر کومان و سعید آقایی را از دست داده و در طرف مقابل بازیکنانی، چون محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر و روح‌الله باقری را جذب کرده است. علیرضا مرزبان نیز به تازگی به جمع کادر فنی سپاهان اضافه شده است تا بتواند تجربه مربیگری خود در لیگ برتر را در اختیار نویدکیا قرار دهد.

نکونام به استقلال رسید، پرسپولیس به آبادان/ دربی کرمانی ها با حضور ژنرال/ ماشین و ذوب آهن، تکرار دیدار جنجالی لیگ نوزدهم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که جزو تیم‌های تازه وارد به لیگ برتر محسوب می‌شود بعد از برگزاری اولین دیدار خود در لیگ بیستم و شکست سنگین مقابل نساجی در اراک دچار حواشی عجیبی شد. رسول خطیبی بعد از شکست مقابل نساجی از شرایط نابسامان باشگاه آلومینویم در بحث مدیریت و ثبت قرارداد‌ها گله کرد و حتی شنیده می‌شد او اولین سرمربی مستعفی لیگ بیستم خواهد بود. عباسی سرپرست و مدیر اجرایی باشگاه آلومینیوم بعد از این اتفاقات بیان کرد که اختلافات به وجود آمده یک سوتفاهم بوده و از رسول خطیبی به عنوان سرمربی تیمش حمایت می‌کند. او بعد از این اتفاقات با چند بازیکن جدید و شناخته شده از جمله محسن ربیع‌خواه، جابر انصاری، مرتضی آقاخان و سجاد ایرانپوریان قرارداد امضا کرد تا رضایت هواداران فوتبال اراک را نسبت به عملکرد خود جلب کند. خطیبی بعد از چند روز که در تمرینات تیم حضور نداشت به تیم بازگشته است و شرایط نسبت به چند روز گذشته امیدوار کننده‌تر به نظر می‌رسد. حامد پاکدل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و شاهین توکلی به دلیل اخراج در بازی قبلی قادر به همراهی آلومینیوم سازان نخواهند بود.

نفت مسجد سلیمان- سایپا تهران/ ۲۹ آبان ۱۶:۳۵

نفت مسجد سلیمان که فصل قبل رقابت‌ها موفق شد خودش را در نیمه‌ بالای جدول نگه دارد این فصل از رقابت‌ها نیز در تلاش است جایگاه خود را بعد از ۲ فصل حضور در لیگ برتر حفظ کند. این تیم جنوبی که از شهر اولین‌ها می‌آید در هفته اول مسابقات موفق شد نتیجه خوبی کسب کند و تیم مدعی تراکتور را در ورزشگاه یادگار امام با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کرد. بعد از این دیدار کارشناسان فوتبال عملکرد دروازه بان جوان این تیم (احمد گوهری) را مورد تحسین قرار دادند و این بازیکن امیدواری‌های زیادی را برای فوتبالدوستان مسجد سلیمانی ایجاد کرده است. هدایت تیم جوان مسجد سلیمان در این فصل از رقابت‌ها بر عهده مجتبی حسینی است.

تیم فوتبال سایپا با توجه به سیاست‌های جدیدی که در نظر گرفته است از سرمایه گذاری کلان فاصله گرفته و به جوانگرایی رو آورده است. سایپا جزو معدود تیم‌هایی است که مربی فصل پیش خود را در این فصل نگه داشته و هدایت این تیم در لیگ بیستم بر عهده ابراهیم صادقی خواهد بود. از بازیکن به نامی که در این فصل از رقابت‌ها به این تیم پیوسته اند می‌توان به محسن مسلمان و حسین ماهینی اشاره کرد. نارنجی پوشان در دیدار اول خود در لیگ بیستم موفق شدند قهرمان ۴ فصل اخیر لیگ برتر، تیم پرسپولیس تهران را با تساوی بدون گل متوقف و تک امتیاز با ارزشی را کسب کنند. محمدحسین اکبر منادی دروازه بان تیم سایپا در مقابل تیم پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و در چند صحنه با واکنش‌های خوبش مانع گلزنی سرخ‌پوشان شد. این تیم با سابقه فوتبال کشورمان که فصل قبل در یک قدمی سقوط به دسته اول رقابت‌ها لیگ بود امسال به دنبال کسب نتایج بهتری است تا حداقل در میانه جدول لیگ حضور داشته باشند.

مس رفسنجان- گل‌گهر سیرجان/ ۳۰ آبان ۱۶:۱۰

مس رفسنجان که یکی از تیم‌های تازه لیگ برتری شده است با تغییرات بسیار زیادی پا به این مسابقات گذاشته و برای این فصل از رقابت‌ها ۱۷ بازیکن جدید جذب کرده است. محمد ربیعی هدایت مس رفسنجان را بر عهده دارد و در دیدار اول خود در لیگ برتر مقابل استقلال تهران با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. مسی‌ها در دومین بازی خود باید در دربی کرمان به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان بروند.

نکونام به استقلال رسید پرسپولیس به آبادان/ دربی کرمانی ها با حضور ژنرال/ ماشین وذوب آهن؛تکرار دیدار جنجالی لیگ نوزدهم

گل‌گهر جزو تیم‌هایی است که در این فصل از رقابت‌ها هزینه قابل توجهی کرده است و با توجه به اینکه نام امیر قلعه نویی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود نگاه‌های متفاوتی توجه‌ها را به خود جلب کرده است. بعد از پیروزی مقتدرانه این تیم مقابل تیم سپاهان اصفهان خیلی‌ها از این تیم به عنوان یکی از مدعیان کسب سهیمه این فصل از رقابت‌ها نام برده اند. بازیکنانی، چون آرمین سهرابیان، علیرضا حقیقی و سعید صادقی به جمع این تیم اضافه شده اند.

ماشین سازی تبریز- ذوب آهن اصفهان/ ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۳۵

تیم ماشین سازی در دیدار اول خود مقابل تیم شهرخودرو با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا شروع نه چندان امیدوار کننده‌ای دراین فصل از رقابت‌‎ها داشته باشد. وحید بیاتلو سرمربی جوان این تیم بعد از این شکست مصاحبه‌ بسیار تندی علیه زهره هراتیان رئیس ایفمارک انجام داد که نامش را بعد از این دیدار سر زبان‌ها انداخت. ماشین در فصل قبل رقابت‌ها عملکرد چندان خوبی نداشت و یکی از گزینه‌های سقوط بود و در این فصل نیز چندان برای این تیم هزینه نشده است و کارشناسان این تیم را یکی از گزینه‌های سقوط می‌دانند.

تیم ذوب آهن اصفهان از سال‌های خوب خود در فوتبال ایران و آسیا فاصله گرفته است و در چند فصل اخیر در میانه جدول حضور داشته و برای سقوط نکردن تلاش می‌کند. این تیم در دیدار اول خود در یک بازی بسیار جذاب مقابل تیم مدعی فولاد خوزستان به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا شروع قابل قبولی در این فصل از رقابت‌ها داشته باشد. هدایت تیم ذوب آهن بر عهده ملی پوش اسبق کشورمان رحمان رضایی است که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده و به نظر می‌رسد انرژی خوبی به این تیم تزریق کرده است تا در این فصل از رقابت‌ها خودشان را در بالای جدول ببینند.

فولاد خوزستان- استقلال تهران/ ۳۰ آبان ساعت ۱۶:۴۰

بدون شک حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ بیستم دیدار تیم‌های مدعی فولاد و استقلال خواهد بود. فولادی‌ها که جواد نکونام را از فصل قبل روی نیمکت تیم خود نگه داشته اند شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند و ثبات موجود در این باشگاه نوید از روز‌های خوب برای خوزستانی‌ها دارد. این تیم اکثر بازیکنان فصل قبل خود را نگه داشته است و بازیکنان مد نظر نکونام نیز جذب شده اند. فولادی‌ها در یک بازی جذاب در هفته اول لیگ مقابل ذوب‌آهن به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

نکونام به استقلال رسید، پرسپولیس به آبادان/ دربی کرمانی ها با حضور ژنرال/ ماشین و ذوب آهن، تکرار دیدار جنجالی لیگ نوزدهم

استقلالی‌ها بعد از چند سال تحت تاثیر عملکرد خوب باشگاه پرسپولیس قرار داشتند و قهرمانی‌های سرخ‌پوشان باعث شده هوادران آبی نسبت به عملکرد تیم با اینکه فصل قبل نایب قهرمان شدند رضایت نداشتند، در این فصل از رقابت‌ها امیدوار کننده ظاهر شده اند. باشگاه استقلال بعد از پشت سر گذاشتن حواشی مدیریتی، محمود فکری را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد و او نیز با یک کادر تمام استقلالی در حال آماده سازی تیم است. استقلالی‌ها در بازی اول خود با نمایشی خوب موفق شدند تیم مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

پیکان تهران- شهرخودرو مشهد/ یک آذر ساعت ۱۶:۲۰

هدایت تیم پیکان تهران در این فصل از رقابت‌ها بر عهده مهدی تارتار است که تجربه خوبی در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد. تیم پیکان که فصل قبل در یک قدمی سقوط قرار داشت در این فصل رقابت‌ها به دنبال نتایج بهتری خواهد بود. از بازیکنان جدید و به نامی که امسال به این تیم اضافه شده اند می‌توان به نام‌هایی، چون محمد نوری، فرزاد حاتمی و مهدی شریفی اشاره کرد.

نکونام به استقلال رسید پرسپولیس به آبادان/ دربی کرمانی ها با حضور ژنرال/ ماشین وذوب آهن؛تکرار دیدار جنجالی لیگ نوزدهم

از مهمترین اتفاقات تیم شهرخودرو در این فصل از رقابت‌ها حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی در این تیم است. رحمتی که در انتهای فصل قبل به شکل عجیبی هدایت این تیم را بر عهده گرفت بعد از نتایج ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد آغاز بسیار قدرتمندی در این فصل از رقابت‌های لیگ داشته است. شهر خودرو چند بازیکن کلیدی خود را در این فصل از دست داده است و چندان بازیکنان به نامی را جذب نکرده است.

پرسپولیس تهران- صنعت نفت آبادان/ یک آذر ۱۶:۲۰

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پوکر قهرمانی در لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی اول لیگ بیستم مقابل سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد. سرخ‌پوشان در این فصل از رقابت‌ها بازیکنان کلیدی مانند علی علیپور، مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده را از دست داده اند و در طرف مقابل بازیکنان خوبی، چون میلاد سرلک، احسان پهلوان و سعید آقایی را جذب کرده اند. هدایت این تیم بر عهده یحیی گل محمدی است. بدون شک سرخ‌پوشان یکی از مدعیان اصلی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود.

نکونام به استقلال رسید پرسپولیس به آبادان/ دربی کرمانی ها با حضور ژنرال/ ماشین وذوب آهن؛تکرار دیدار جنجالی لیگ نوزدهم

تیم صنعت نفت آبادان این روز‌ها درگیر یک بحران است و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و ثبت نشدن قرارداد بازیکنان جدیدش، این تیم اجازه استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارد. دیدار هفته اول این تیم به علت همین موضوع به تعویق افتاد. هدایت این تیم بر عهده سیروس پورموسوی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار