رئیس جمهور آزادراه کنارگذرشرق اصفهان را فردا به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 18 November 2020

مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه این آزادراه یکی از مسیر‌های ترانزیتی مهم کشور محسوب می‌شود گفت : این آزادراه با ۶ باند رفت و برگشت، از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان- نطنز - کاشان شروع و به طول ۹۳ کیلومتر به سمت شرق ادامه می‌یابد.
علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه این طرح بزرگ ملی از نظر اجرایی به ۳ قطعه مجرا تقسیم شده افزود: قطعات اول و دوم این طرح جمعاً به مساحت ۶۳ کیلومتر از آزاد راه اصفهان-کاشان منشعب شده و با عبور از جاده اصفهان- اردستان تا جاده نایین-اصفهان ادامه می‌یابد.
وی گفت: برای احداث این آزاد راه یک میلیون متر مکعب خاکبرداری، هشت میلیون مترمکعب خاکریزی، ۱۶۵ هزار تن بتن ریزی و ۷۰۰ هزار تن آسفالت انجام شده است.
قاری‌قرآن با بیان اینکه آزادراه کنارگذرشرق اصفهان یکی از کریدور‌های شمال به جنوب کشور است که کشور‌های شمالی را به آب‌های آزاد متصل می‌کند افزود: با بهره برداری از این طرح زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی به مدت ۸۰ دقیقه کاهش می‌یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر اتصال شمال به جنوب استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری از این آزادراه مصرف سوخت سالانه بیش از ۱۵ میلیون لیتر و همچنین سوانح و تلفات جاده‌ای ۱۵ درصد کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار