تخلفات مدراس در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی به بازرسی آموزش و پرورش گزارش شود.
کد خبر: ۹۱۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 21 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به این شرح می باشد: 

با توجه به بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر نحوه فعالیت مدارس و ادارات از اول آذرماه، از اولیا محترم، دانش آموزان و همکاران فرهنگی تقاضا می گردد در صورتی که به هر شکل مفاد بخشنامه و مصوبات مذکور در منطقه یا مدرسه ای (دولتی و غیردولتی) رعایت نمی شود مراتب را  در اداره کل اموزش و پرورش استان به شماره تلفن های  32525657 و 32563203 اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات  و در مناطق به کارشناسی های ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، اطلاع دهند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام گردد. 
تاکید می شود مدیران مدارس در نقاط با وضعیت قرمز شیوع کرونا به هیچ عنوان همکاران آموزشی و کادر اداری را مجبور به حضور در واحد آموزشی نکنند.

گفتنی است اداره کل آموزش و پرورش استان البرز روز پنجشنبه با ابلاغ نامه ای به ادارات شهرستان ها اعلام کرد: کلیه مراکز آموزشی در وضعیت قرمز به طور کامل تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی خواهد بود و کارکنان مدارس شهرهای با وضعیت قرمز نیز دورکار شدند.

در بخش دیگری از این نامه آمده بود: در وضعیت اعلام شده ی قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا کلیه مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش استان (مدارس، مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های زبان، علمی آزاد و سایر مراکز) به طور کامل تعطیل و صرفا کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی، حفظ تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری می باشند حضور خواهند یافت.

در این نامه با بیان اینکه فعالیت ادارات آموزش و پرورش در شهرهای قرمز حداکثر با حضور یک سوم از کارکنان خواهد بود ذکر شده بود: عدم حضور کارکنان در محل کار و دورکاری کارمندان به معنای عدم دسترسی، عدم ارائه خدمات و عدم انجام امور مربوطه نمی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار