امام جمعه گناوه گفت: تبیین و انتقال وصیت‌های شهدای بسیجی به نسل جوان وظیفه‌ای همگانی است.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 22 November 2020

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در دیدار  با فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه و  پیشکسوتان بسیج  شهرستان گناوه افزود: وصیت نامه سردار شهید سلیمانی در راس وصیت نامه‌های شهیدای بسیجی است که بابد بخوبی مطالعه و به نسل جوان معرفی و در ترویج آن بکوشیم.

وی اظهارکرد:  بسیج یک رحمت و برکت بسیار ارزشمند برای ملت ایران است که در طول دوران انقلاب از جمله در هشت دفاع مقدس و دفاع از آرمان‌های انقلاب نقش خود را بخوبی ایفا کرد و توانست قدرت، عظمت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشاند.

وی با بیان اینکه امام راحل با دارابودن مقام علمی و تقوایی غبطه به حال بسیجی می‌خورد و از خداوند طلب می‌نمود  با بسیجیان محشور شود، گفت:  تعبیرات حضرت امام ( ره) حکایت از  جایگاه رفیع و فرهنگ بسیج دارد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: بسیج دارای نقشی است که برهیچ کس پوشیده نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری این نهادمقدس پیشرو در میدان و آماده حضور در تمام عرصه‌ها است.

وی افزود: بسیج در شرایط کرونایی کشور نقش خود را بخوبی از جمله در طرح کمک‌های مومنانه و عرصه حوزه سلامت ایفا کرده‌است.

رکنی حسینی گفت: هر جا  احساس نیاز به حضور بسیج از جمله  حمایت از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و اعتقادات دینی شود، در صف مقدم قرار دارد.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: راه و تفکر بسیج را با وحدت، همدلی و انسجام تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهیم داد.

سرهنگ شهسوار حاجی پور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گناوه در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و برنامه‌های هفته بسیج ارایه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار