معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور، گفت: با این وجود هر دو ماه چندین پروژه بزرگ شهری در قم افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 23 November 2020

به گزارش تابناک قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران کشور ازنظر اقتصادی مشکلات زیادی داشته که باید به آن توجه شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم برنامه‌های استکبار جهانی به‌خصوص امریکا را در ناامید کردن مردم موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری‌ها به کمک  مردم برای خنثی کردن برنامه‌های استکبار جهانی به کمک دولت آمده و در توسعه شهر و ایجاد نشاط اجتماعی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

جانقربان ادامه داد: شهرداری‌ها می‌توانند با شناسایی پتانسیل‌های موجود در شهر، خلأهای اعتباری دولت را پرکرده و ازنظر عمران شهری، خدمات شهری، تفریحی و ورزشی گام‌های مؤثری را بردارند.

وی اقدامات شهرداری‌ها را پاسخی به موج ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: شهردار قم در سه سال گذشته با توجه به افزایش تحریم‌ها بر چند برابر شدن تلاش شهرداری و فعالیت معاونان در بخش‌های مختلف تأکید داشته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خاطرنشان کرد: بر اساس تأکید شهردار قم و اقدامات انجام‌شده در مدت گذشته در سال ۹۹ هر دو ماه یک‌بار حجم گسترده‌ای از پروژه‌ها افتتاح‌شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

جانقربان رفع نیازهای مردم در بخش‌های مختلف را موردتوجه قرارداد و گفت: متأسفانه بخشی از کمبودهای ما نیاز به واردات داشته که در این شرایط نیاز به تقویت تولیدات داخلی داریم.

وی مشکلات حوزه حمل‌ونقل و گرانی اتوبوس را مطرح کرد و یادآور شد: در شرایط کنونی کلان‌شهرها به اتوبوس نیاز داشته و شهرداری‌ها در حال جنگیدن با این مشکل هستند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را در دو سال گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری قم اورهال کردن اتوبوس‌ها را در دستور کار قرار داده و از ابتدای امسال تا امروز تقریباً ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار