مسؤول امور سرمایه گذاری شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی مجتمع تجاری واقع در بلوک NE34 بلوار پیامبر اعظم(ص) بااعتباری بالغ‌بر 220 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 24 November 2020

به گزارش تابناک قم، محمدرضا معرفت با توجه به افتتاح بخشی از پروژه‌های عمرانی شهر قم در ایام “روز قم”، اظهار داشت: سال ۹۹ سال افتتاح بسیاری از پروژه‌هایی است که در چند سال اخیر کلنگ زنی شده و امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم از برگزاری مراسم آغار عملیات اجرایی مجتمع تجاری واقع در بلوک NE34 بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و افزود: این پروژه باهدف ایجاد مرکز تجاری در این بلوار کلنگ زنی و ساخته‌ می‌شود.

معرفت مساحت این مجتمع تجاری را ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: سهم شهرداری در این پروژه ۳۰ درصد از واحدهای تجاری بوده که با توجه به تأمین زمین و هزینه عوارض پروانه تجاری تعیین‌شده است.

وی آورده ریالی شهرداری قم را ۶۶ میلیارد تومان برآورد کرد و یادآور شد: آورده بخش خصوصی در این پروژه ۱۵۴ میلیارد تومان بوده که در مجموعه  ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این پروژه است.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم در پایان به ویژگی‌های پروژه نیز اشاره و تصریح کرد: این مجتمع تجاری بر اساس اصول مهندسی و نیاز شهروندان در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای تمرکز واحدهای تجاری در یک پروژه واحد طراحی و ساخته‌ می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار