مهدی تارتار
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: هدف ما کسب امتیاز در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان است و برای کسب موفقیت، تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 25 November 2020

مهدی تارتار در نشست خبری مجازی پیش از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران افزود: با توجه به شرایط ۲ تیم در جدول، دست پُر اصفهان را ترک می‌کنیم و برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

وی با بیان‌اینکه امیدوارم در بازی فردا هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند، افزود: وقتی برای دیدار با تیم ذوب‌آهن عازم اصفهان شدیم، برخی از دوستان فوتبالی نگران بودند و می‌گفتند با توجه به اشتباهات فاحش داوری در بازی‌های قبلی ذوب‌آهن، باید مراقب باشید و نگران وضعیت تیم ما در بازی فردا بودند.

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اخیرا  در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: اگر سریال اشتباه‌های داوری و پایمال شدن حق تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر ادامه یابد، این باشگاه از لیگ برتر کناره‌گیری خواهد کرد.

تارتار افزود: با این حال من اعتقاد دارم که داوران ما سالم هستد و گروه داوری دیدار فردا از داوران باتجربه و پاک فوتبال محسوب می‌شوند و خیالم از این بابت راحت است.

وی با این حال تصریح کرد: درست است که تیم خوب ذوب‌آهن در ۲ بازی قبلی خود متضرر شده است ولی ما گناهی نداریم.

سرمربی پیکان تهران با اشاره به اینکه در لیگ امسال شرایط تیم‌ها برابر نیست، افزود: برخی از تیم‌ها خوب تجهیز شده و با بودجه مناسب یارگیری خوبی کرده‌اند اما برخی تیم‌ها مانند تیم ما نتوانستند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.

وی با بیان‌اینکه بازیکنان ما کیفیت خوبی دارند و کمتر از بازیکنان تیم حریف نیستند، گفت: در دیدار فردا ما محروم نداریم و یکی دو بازیکن هم مصدوم هستند که تلاش می‌کنیم به بازی برسند.

سرمربی تیم پیکان گفت: من استعفا دادم ولی باشگاه پیکان موافقت نکرد با این حال با تمام وجود به کارم ادامه می‌دهم و تلاش می‌کنم تا در ادامه راه موفق باشیم.

وی با اشاره به ساختار خوب تیم ذوب‌آهن افزود: ساختار این تیم را "آنالیز" (واکاوی) کردیم اما شرایط تیم ما در جدول به مراتب بهتر است و بازیکنان فنی و باکیفیتی هم داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار